Altijd de beste merkaanbiedingen
5000m² winkelplezier in Tilburg
Vrijwel alles uit voorraad leverbaar
Altijd verrassend voor ieder budget
2589 Beoordelingen
8.6

Ruilen en retourneren

Heb je je bedacht? Het is natuurlijk mogelijk om een bestelling te ruilen of te retourneren. Wij bieden je de mogelijkheid om artikelen binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Als je verzendkosten hebt gemaakt om de bestelling te ontvangen, dan krijg je deze van ons terug mits de volledige bestelling wordt geretourneerd. Als niet alle artikelen uit de bestelling worden geretourneerd, zullen wij de verzendkosten niet crediteren. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

Let wel op dat artikelen niet als retourzending geaccepteerd kunnen worden als deze gebruikt of beschadigd zijn. Retourzendingen moeten vanzelfsprekend als nieuw verkocht kunnen worden. Test een aankoop daarom thuis zoals je dat ook in de winkel zou doen.

Artikelen die gemonteerd zijn geweest en/of buiten gebruikt zijn kunnen niet geretourneerd worden. Retourzendingen worden gecontroleerd voordat deze geaccepteerd worden.

Is je product kapot of verkeerd geleverd, of is je product defect gegaan na gebruik? Neem dan even contact op met klantenservice. Wij helpen je graag!

Bedankt voor je begrip en je medewerking!

Hoe test ik een product?

Hier lees je tips hoe je een aankoop kunt uitproberen, waarna je het zonder problemen kunt ruilen of retourneren

 

Je mag de aankoop wel:

  • Voorzichtig uit de verpakking halen (bewaar de originele verpakking)
  • Binnenshuis testen

Je mag de aankoop niet:

  • Buitenshuis testen
  • Monteren en daarmee gebruikssporen nalaten
  • Uitpakken en de originele verpakking direct weggooien

Twijfel je of je jouw bestelling nog kunt retourneren? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice

Hoe retourneer ik een bestelling?

Volg de volgende stappen:

1. Download het onderstaande retourformulier en print deze uit. Als je geen printer hebt, dan kun je het retourformulier overschrijven.

2. Vul het formulier volledig en naar waarheid in.

3. Verpak het artikel behalve in de originele verpakking ook in een omdoos. Een omdoos is een extra doos waarin het artikel en de originele verpakking goed beschermd zijn tijdens het transport.
Als je bestelling is bezorgd in een verzendzak of verzenddoos, dan kun je die zak of doos gebruiken om de bestelling in te retourneren. Neem ons afleveradres van het retourformulier over en vermeld deze duidelijk op de omdoos waarin je het artikel verpakt. 

4. Stop het retourformulier in een envelop en plak deze stevig vast op de omdoos of stop deze in de omdoos.

5. Plak de omdoos goed dicht. Dit geldt ook voor de originele verpakking. Gebruik voor de originele verpakking alleen transparante tape en geen duct-tape of bruine tape. Zo blijft de verpakking netjes en heel.

6. Breng het pakket naar een pakketpunt naar je eigen keuze. Zij kunnen je op de hoogte brengen van de tarieven. De verzendkosten zijn voor je eigen rekening. Je mag de bestelling natuurlijk ook ter plaatse afgeven in ons magazijn in Tilburg.

7. Je pakket wordt verstuurd. Zodra deze bij ons in ontvangst wordt genomen nemen wij het in behandeling. Als je een artikel wil ruilen, nemen wij de verzendkosten voor het verzenden van een nieuw product voor onze rekening.

Retourneren is op eigen verantwoordelijkheid. Bewaar je verzendbewijs daarom totdat je van ons hebt vernomen dat je retourzending in goede orde is ontvangen. 

Om je zo goed en zo snel mogelijk te kunnen helpen, vragen wij je om het retourformulier volledig en naar waarheid in te vullen.

Klik hier voor het Retourformulier

Je kunt je retourzending richten aan:

Van Asten Babysuperstore, Afdeling Retouren
Groenstraat 139-02
5021 LL Tilburg
Nederland
 

Uitzondering: meubelen

Zware meubels en babykamers kunnen alleen geretourneerd worden als deze nog in de ongeopende verpakking zitten. De reden hiervan is dat meubelen secuur in beschermende pakketten worden verpakt. Bij het uitpakken verliezen de pakketten hun beschermende werking en raken losse onderdelen eenvoudig beschadigd of gaan verloren. Geopende pakketten kunnen daarom niet meer als nieuw verkocht worden. Als je meubels wil retourneren, dan ontvangt onze klantenservice graag van tevoren foto's van de verpakkingen.