Levering van webbestellingen

Vrijwel alle online bestellingen worden al binnen twee werkdagen* na bestelling en betaling bij u thuis bezorgd! Met uitzondering van

  • Zendingen naar Duitsland. Bestellingen die naar Duitsland verstuurd worden doen er vaak 24 uur langer over om bezorgd te worden.
  • Zware meubels en babykamers. We streven er naar om deze binnen 2 á 3 weken na bestelling met onze eigen bezorgdienst te bezorgen.* We nemen per mail contact met u op om een bezorgafspraak in te plannen.
  • Artikelen die speciaal bij de leverancier besteld moeten worden. U herkent deze artikelen aan het groene vinkje boven de bestelknop met de tekst ''leverbaar met levertijd''. De levertijd varieert, want dit is afhankelijk van de leverancier. De levertijd wordt bij het artikel vermeld en is een verwachte levertijd. 

Mocht u toch nog vragen hebben over de levertijd van bepaalde artikelen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Hoe gaat de bezorging van een webbestelling in zijn werk? 

  1. Als u klaar bent met online winkelen en uw winkelwagentje is afgerekend, dan ontvangt u per e-mail een bestelbevestiging.

  2. Indien u na 06:00 's ochtends heeft besteld, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzendklaar gemaakt en aan onze bezorgdienst GLS overgedragen. Kleine bestellingen passen soms in een brievenbuspakket. Deze worden aan PostNL overgedragen. Bestellingen geplaatst vóór 06:00, op een werkdagen, worden diezelfde dag nog overgedragen aan de bezorgdienst.

  3. Wanneer uw bestelling is overgedragen aan GLS, dan ontvangt u van ons een e-mail met informatie over uw zending. Indien uw pakket met PostNL Brievenbuspost verstuurd is, krijgt u deze informatie niet. Dat komt omdat brievenbuspost niet te traceren is.
    In GLS verzendbevestiging welke u per e-mail ontvangt, staat uitgelegd op welke dag uw bestelling geleverd gaat worden. Dit is gewoonlijk de eerstvolgende werkdag. GLS geeft in deze mail ook aan dat u uw bestelling kunt volgen met Track&Trace, daar kunt u een tijdsindicatie van de levering in terug vinden. 

Wilt u weten hoe laat uw pakket bezorgd wordt? Of wilt u een andere leveringsdatum kiezen? Of wilt u uw bestelling bij een pakketshop in de buurt laten afleveren?

Dit is allemaal mogelijk, maar hier moet enige uitleg bij gegeven worden.

Indien u niets wijzigt, zal GLS uw bestelling 's nachts sorteren en naar een verzenddepot bij u in de buurt brengen. Eenmaal aangekomen op het juiste depot, wordt uw bestelling in een bestelbus geladen en zal het in de loop van de dag bij u bezorgd worden. Als uw zending is verzonden, kunt u altijd een tijdsindicatie van de levering inzien in GLS Track&Trace.

* Wij kunnen alleen verwachte levertijden communiceren. In het geval van enorme drukte, stakingen, feestdagen e.d. is het onverhoopt mogelijk dat uw bestelling bij uitzondering vertraagd is. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip.

Menu