Een adreswijziging voor een lopende bestelling kunt u telefonisch doorgeven of u kunt een e-mail sturen. Voor bestellingen geplaatst in de winkel en/of webshop mailt u naar [email protected].
Voor telefonisch contact over reeds geplaatste bestellingen belt u naar 0031(0)13-5440780.
U vindt de adresgegevens onder het kopje hier vind je ons
U vindt de openingstijden onder het kopje Openingstijden Ook op zondag is de winkel regelmatig geopend! In de zomer is onze winkel niet geopend op zondag. Bekijk de actuele openingstijden hier.
U kunt hiervoor het aanvraagformulier invullen op onze website.
Om geen post meer te ontvangen kunt u een e-mail met uw adresgegevens sturen naar [email protected].
Om geen nieuwsbrief meer te ontvangen, klikt u onderaan de nieuwsbrief op ''afmelden''.
Ja, bovendien kunt u het bedrag op de cadeaubon van Van Asten BabySuperstore zelf bepalen. Cadeaubonnen zijn geldig tot 2 jaar na datum van uitgifte. U kunt ook online een kortingscode aanvragen, deze bestelt u hier eenvoudig op onze website. Deze kortingscode is zowel in de webshop als in de winkel te verzilveren.
Houdt er rekening mee dat kortingscodes die online zijn verstrekt, niet op zaterdag of zondag in de winkel te verzilveren zijn. Natuurlijk kunt u deze in het weekend wel in de webshop gebruiken! Cadeaubonnen en kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor contanten.
U kunt ons bereiken via telefonisch contact, per email, via WhatsApp of u kunt even binnen lopen in de showroom. U vindt hier de contactgegevens.
In de winkel:
Contant - U kunt contact betalen in onze winkel. Wij accepteren geen biljetten van 200 en 500 euro.
Pinnen - U kunt in onze winkel pinnen of betalen met bankcontact.
Cadeaubon / kortingscode - Wilt u iemand een cadeau geven? Dan is een cadeaubon een goed idee! Cadeaubonnen zijn in de winkel te verzilveren en zijn vanaf verstrekking 1 jaar geldig. U kunt een digitale kortingscode welke u vanuit de webwinkel heeft verkregen ook in de winkel verzilveren, maar enkel op doordeweekse dagen en niet in het weekend. Cadeaubonnen zijn niet in de webshop te verzilveren en zijn niet inwisselbaar voor contanten.
Het is helaas niet mogelijk om in de winkel met creditcard te betalen. Onze excuses voor het ongemak. In de webshop kunt u wel met uw creditcard betalen.
In de webshop:
iDEAL- Met iDEAL betaalt u ontzettend eenvoudig. De betaling wordt meteen na afronding overgeschreven en uw bestelling zal dus direct verwerkt worden. Wanneer u bent aangesloten bij één van de volgende banken kunt u gebruik maken van iDEAL: Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, SNS Bank, ING, Triodos Bank, Van Lanschot of de Friesland Bank. Kies bij betaalopties voor iDEAL en kies de bank naar keuze.
Bancontact - Belgische klanten bieden we de mogelijkheid om te betalen met Bancontact. De betaling wordt meteen na afronding overgeschreven en uw bestelling zal dus direct verwerkt worden. Wanneer u bent aangesloten bij één van de volgende banken kunt u gebruik maken van Bancontact: KBC, Belfius, Fortis, Fintro, AXA, CBC, ING en VDK spaarbank.
Klarna (achteraf betalen) - U kunt er in de webshop voor kiezen om uw bestelling eerst te ontvangen, te bekijken en pas achteraf te betalen. Met Klarna heeft u namelijk de mogelijkheid binnen 14 dagen te betalen. Houdt er rekening mee dat achteraf betalen niet van toepassing is als de levertijd van uw bestelling langer is dan 14 dagen. Deze 14 dagen gaan direct in nadat de betaling is goedgekeurd.
Klarna stelt bepaalde eisen waar u als klant aan moet voldoen om voor deze betaalmethode in aanmerking te komen. U kunt uw bestelling bijvoorbeeld niet op het adres van een ander laten bezorgen. Let op: achteraf betalen met Klarna betekent niet dat u de bezorger van uw bestelling moet betalen. Wanneer de achteraf betaling via Klarna niet wordt goedgekeurd, kan dit verschillende oorzaken hebben. Omdat Klarna een extern bedrijf is, hebben wij geen inzicht in de reden van weigering in verband met uw privacy. Als u wilt weten waarom uw achteraf betaling niet wordt geaccepteerd, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Klarna via telefoonnummer 020 80 82 852.
Creditcard - U kunt met creditcard betalen in de webshop van Van Asten Babysuperstore. Wij accepteren Mastercard en Visa. Kies de optie ''betalen met Creditcard'' in het afrekenscherm en volg de instructies.
PayPal - U kunt er ook voor kiezen om te betalen met PayPal. Uw gegevens worden bij deze betaalmogelijkheid niet verstrekt aan de webwinkel maar blijven onder toezicht van PayPal.
Bankoverschrijving - U kunt uw bestelling ook afrekenen per bankoverschrijving. Dit betekent dat u de bestelling bijvoorbeeld via internetbankieren kunt betalen. Zodra het volledige bedrag is bijgeschreven, versturen we uw bestelling of kunt u deze komen afhalen. U wordt na het kiezen voor de betaling per bankoverschrijving, doorverwezen naar een externe pagina van Multisafepay. Hier dient u de stappen te volgen om middels een bankoverschrijving te betalen. Let op: bij een bankoverschrijving kan het 1 à 2 werkdagen duren om uw betaling te verwerken. Pas na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verwerkt. Indien u uw bestelling sneller wilt ontvangen, kies dan een andere betaalmethode.
Kortingscode - Wij bieden u de mogelijkheid om digitale kortingscodes/cadeaubonnen te kopen en online te verzilveren. Kortingscodes zijn maar één keer te gebruiken en geven geen geld retour wanneer u ze niet volledig gebruikt. Besteed deze dus aan één winkelwagen. Digitale kortingscodes zijn in de winkel van maandag tot vrijdag te verzilveren en niet in het weekend. Natuurlijk kunt u kortingscodes online wél in het weekend verzilveren. Kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor contanten en en zijn geldig tot één jaar na verstrekking.
Sofort Banking - Duitse klanten bieden we de mogelijkheid om te betalen met Sofort Banking.
SprayPay - Gespreid Betalen - Bij de keuze voor SprayPay betaal je je bestelling (mogelijk tussen €250,- en €3500,-) in 12,18,24 of 36 maandelijkse termijnen. De definitieve acceptatie van de financiering is voorbehouden aan SprayPay. SprayPay hanteert een rentepercentage tussen de 11.9%-14% afhankelijk van de looptijd. Het getoonde bedrag op de productpagina is op basis van 36 maanden (met een rentepercentage van 11.9%). Spraypay is enkel beschikbaar in Nederland.
U hebt een kortingscode ontvangen en u wilt deze verzilveren? Hieronder volgt een korte uitleg over hoe u een kortingscode kunt verzilveren in onze webshop.
Houdt bij het verzilveren van een kortingscode rekening met het volgende:
U kunt bestellingen plaatsen in onze webshop of in onze winkel.
Ziet u een artikel niet online staan? Mail dan naar [email protected], wij kunnen dan kijken wat wij voor u kunnen betekenen.
Indien u online een bestelling plaatst en direct betaalt via iDEAL, PayPal, Klarna of creditcard, dan zal uw bestelling (indien voorradig) binnen twee werkdagen bij u thuis bezorgd worden. Wanneer U voor een andere betaalmethode kiest zal uw bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling bezorgd worden. In enkele gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten vertraging oplopen. Wij zijn hierin afhankelijk van de bezorgdienst GLS.
Ongeveer 36 uur na bestelling kunt u, uw bestelling online traceren. Helaas kan er geen schatting worden gegeven van het exacte levertijdstip. Wel kunt u zien of uw pakketje naar u onderweg is! U krijgt per e-mail een verzendbevestiging met een link naar de GLS Track&Trace pagina. Tevens kunt u in deze mail kiezen voor een afwijkende verzenddatum.
Hieronder vindt u een verklaring van verzendstatussen. Uw bestelling kan tussen 08:00 en 20:00 geleverd worden.
Uitzonderlijke grote/zware artikelen (voornamelijk meubelen) kunnen niet met de reguliere transporteur worden verzonden en worden daarom door onze eigen chauffeurs bij u thuisbezorgd. Indien het door u bestelde artikel op voorraad is, ontvangt u binnen 2 werkdagen een mail om u in te plannen op een van onze bezorgroutes. Wij streven er naar om meubelen binnen 2 á 3 weken te leveren, zoals we in de productomschrijving communiceren.
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop, ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Check ook uw spam inbox, misschien is de bevestigingsmail daar te vinden. Bij uitzondering kan het voorkomen dat de mail niet is verstuurd. Bij twijfel kunt u natuurlijk contact opnemen met de klantenservice.
U kunt vanuit het buitenland een bestelling plaatsen. Van Asten BabySuperstore levert alleen in Nederland, België en Duitsland. Met uitzondering van meubelen, deze worden enkel binnen Nederland en België geleverd.
Meubelen kunnen niet door de reguliere transporteur worden bezorgd, daarom zetten wij hier onze eigen chauffeurs voor in. De bezorgkosten van grote/zware artikelen (voornamelijk meubelen) bedragen € 40,-, €24,99, 14,99 of €7,99. Dit bedrag is afhankelijk van de bestelling en wordt altijd in het afrekenscherm bij het totaalbedrag opgeteld. Wij bezorgen meubelen in Nederland (let op: m.u.v. de waddeneilanden) en België.
Meubelen worden tot de eerste voordeur op de begane grond bezorgd.
Voor vrijwel alle reguliere bestellingen* wordt er €5,99 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor artikelen die door de brievenbus passen wordt €2,99 in rekening gebracht. Uw bestelling wordt door GLS bij u thuis, of op het door u gekozen afleveradres bezorgd.
Veel artikelen worden aangeboden met gratis verzending. Indien dit het geval is, wordt dit duidelijk aangegeven op de productpagina.
*Bestellingen die naar een adres op een van de Waddeneilanden verzonden moeten worden, krijgen een eilandtoeslag van €7,50.
Nee, bestellingen afhalen is uiteraard kosteloos.
Nee, indien na levering blijkt dat er onverhoopt iets uit uw bestelling ontbreekt, worden geen extra verzendkosten gerekend. Deze artikelen worden dan kosteloos nageleverd. U betaalt per bestelling één keer verzendkosten.
Per bestelling betaald u eenmalig verzendkosten. Een nabestelling is een aparte bestelling.
Ja, dat is in veel gevallen mogelijk. Met de betaalmethode Klarna krijgt u een factuur die u binnen 14 dagen kunt betalen. Zo kunt u eerst uw bestelling in ontvangst nemen en pas achteraf betalen. Houdt er rekening mee dat achteraf betalen niet geldt voor bestellingen met een langere levertijd dan 14 dagen, zoals meubels.
Als u kiest voor betalen met Klarna, dan wordt uw aanvraag door Klarna gekeurd. Zij kunnen u goedkeuren en afkeuren op basis van verschillende redenen. Zo kunt u bijvoorbeeld afgekeurd worden als het afleveradres afwijkt van uw factuuradres. Voor vragen over het keuren van Klarna aanvragen verwijzen wij u door naar de klantenservice van Klarna: 020 80 82 852. Of lees hier meer over achteraf betalen met Klarna.
Nee, wanneer je een artikel in je winkelwagen plaatst, is het niet zo dat deze voor u gereserveerd is. Het kan voorkomen dat een andere klant een bestelling eerder afrond waardoor dit artikel in tussentijd is uitverkocht. Dit artikel kunnen we dan helaas niet uitleveren. Als dit gebeurt, brengen we u per e-mail op de hoogte dat het desbetreffende artikel niet aan u verzonden kan worden. In dat geval kijken we uiteraard met u mee voor een passende oplossing.
Erg vervelend dat het artikel dat u heeft aangeschaft, niet (meer) naar behoren werkt. We kijken graag met u mee hoe dit op te lossen is. Om u zo goed en snel mogelijk te helpen, hebben we verschillende informatie van u nodig.
U kunt eenvoudig ons online serviceformulier invullen. HIerin wordt naar alle nodige informatie gevraagd. Wanneer u het online serviceformulier heeft ingevuld, komt deze rechtstreeks bij onze service afdeling terecht. Onze collega's van de service afdeling komen hier zo snel mogelijk bij u op terug!
Als u een klacht hebt over een artikel of een bestelling dan willen wij dit graag voor u oplossen. Hebt u het artikel in de winkel gekocht? Kom dan met het product naar de winkel of bel naar 013 - 544 0780. Hebt u het artikel in de webshop gekocht? Dan kunt u onze klantenservice hiervoor bereiken. Voor klachten over webshopbestellingen hebben we vaak foto's en uw bestelnummer nodig om uw klacht te kunnen beoordelen. Zorg alstublieft dat u deze gemaakt heeft. Wij staan graag voor u klaar om uw klacht op te lossen.
Dit is erg vervelend maar wij zullen er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Vrijwel in alle gevallen kunnen er losse onderdelen nagestuurd worden of omgeruild worden. U kunt voor klachten en vragen over meubels terecht bij onze service afdeling. U kunt hiervoor met onze klantenservice schakelen.
Deze tijd is afhankelijk van de soort klacht en het artikel en is dus niet op voorhand te voorspellen. Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw klacht zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.
In de meeste gevallen is een klacht op afstand op te lossen. Mocht er onderdeel of artikel opgehaald of omgeruild worden, dan zullen wij uiteraard een afspraak met u maken om dit te realiseren.
Neem binnen 7 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice. Wij controleren en corrigeren wat er is misgegaan.
Meubels worden, vanwege de grootte van de pakketten, zorgvuldig door onze eigen chauffeurs thuisbezorgd. Ondanks deze zorgvuldigheid vragen we om, na de levering van de meubels, de onderdelen goed te controleren. Het is namelijk vervelend wanneer je de meubels wil gaan monteren en er blijkt iets mis te zijn met een van de onderdelen. Is er onverhoopt iets mis met de bezorgde onderdelen? Meldt dit dan vóór montage van het meubel bij onze klantenservice.
Van Asten BabySuperstore levert alleen in Nederland, België en Duitsland. Met uitzondering van meubelen, deze worden enkel binnen Nederland en België geleverd.
Ja, met uitzondering van meubelen die met eigen chauffeurs bezorgd worden. Reguliere bestellingen die met GLS en PostNL verstuurd worden kunnen wel op de Waddeneilanden bezorgd worden.
*Bestellingen die naar een adres op een van de Waddeneilanden verzonden moeten worden, krijgen een eilandtoeslag van €7,50.
Ja, maar niet direct bij het plaatsen van een bestelling. Over het algemeen wordt uw bestelling de werkdag na bestelling en betaling verstuurd en wordt het de werkdag erna bij u bezorgd. Als u het pakket bij een pakketshop wilt afhalen of liever op een andere dag uw bestelling wilt ontvangen, dan kunt u dit aan de bezorgdienst GLS doorgeven. Wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u per email een verzendbevestiging van GLS waarin u dit kunt aangeven. Klik op de knop ''FlexDelivery'' om dit te realiseren.
Voor webbestellingen geleverd door onze eigen bezorgdienst(o.a. babykamers en/of meubels), maakt u zelf een bezorgafspraak die u schikt. Blijkt deze dag toch niet uit te komen? Laat dit dan zo snel mogelijk weten aan onze klantenservice, zodat we de bezorgafspraak voor u kunnen wijzigen.
Voor meer informatie over uw levering en het kiezen van een afleverdatum, klik hier.
Een bestelling kan ook op een ander adres bezorgd worden. Het bezorgadres kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Hiervoor kunt u het vakje ‘factuuradres is anders dan bezorgadres’ aanvinken.
Helaas is dit niet mogelijk. Onze bezorgdienst levert uw meubelbestelling enkel tot de eerste voordeur op de begane grond van uw woning(complex).
Indien u in een appartementencomplex / flatgebouw woont, dan dient u naar de ontvangsthal te komen om de bestelling daar persoonlijk in ontvangst te nemen.
Van Asten Babysuperstore biedt u de mogelijkheid om ongebruikte producten die U in onze winkel heeft gekocht binnen 8 dagen in de originele en onbeschadigde verpakking te retourneren, of binnen 14 dagen te ruilen tenzij anders vermeld in winkel of op de aankoopbon.
Artikelen die speciaal voor U besteld zijn (orders) en maatwerkartikelen kunnen niet geretourneerd worden. Autostoelen kunnen om veiligheidsredenen niet geretourneerd worden.
U dient voor het retourneren van artikelen de originele aankoop bon te overleggen.
Heeft u zich bedacht? Van AstenBabysuperstore.nl biedt u de mogelijkheid om producten (met uitzondering van meubelen) die u in onze webshop heeft gekocht ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
Let op: Meubelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. De reden hiervan is dat de onderdelen in speciaal ontworpen en beschermende verpakkingsmaterialen worden verpakt. Na het openen van deze pakketten verliezen zij hun beschermende werking. Indien u advies nodig hebt bij het kiezen van meubelen, neem dan vóór uw bestelling contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag met al uw vragen.
Lees hier hoe je je retour registreert.
Van Asten Babysuperstore zet zich in om kwalitatief goede producten te leveren. Al onze producten zijn daarom standaard tot één jaar na aankoop voorzien van een garantie op materiaal- en fabrieksfouten. Sommige fabrikanten bieden een langere fabrieksgarantie. U kunt bij onze klantenservice navraag doen wat de fabrieksgarantietermijn op uw product is.
Wanneer beslist wordt dat een artikel een fabrieksfout vertoont, dan is reparatie of vervanging geheel kosteloos voor u. De beslissing tot reparatie of vervanging is aan de specialisten van Van Asten Babysuperstore en de fabrikant.
Een reparatie kan onder andere inhouden dat u een reparatieset of vervangende onderdelen toegestuurd krijgt en welke u zelf kunt monteren. Ontbrekende en defecte onderdelen of beslagsets van meubelen kunnen wij in vrijwel alle gevallen nasturen. Meubelen zullen nooit in zijn geheel worden omgeruild, tenzij geen andere optie mogelijk is.
Van Asten Babysuperstore hanteert een carry-in garantie. Dit houdt in dat u zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren van producten die in aanmerking komen voor fabrieksgarantie. Wij verzenden het defecte product naar de fabrikant/leverancier zodra deze bij ons is gearriveerd en na beoordeling/reparatie zullen wij er voor zorgen dat het artikel weer naar u teruggestuurd wordt. Helaas hebben wij geen invloed op de reparatieperiode van een defect product.
Van Asten Babysuperstore kan bij een koop-op-afstand (webshopbestelling) helaas geen bruikleenartikelen leveren om de reparatieperiode van een garantieclaim te overbruggen. Onder bepaalde voorwaarden kunt u soms wel in aanmerking komen voor een bruikleenartikel als u de garantieclaim ter plaatse indient in onze winkel in Tilburg. Dit is geen standaard service, dus neem altijd van tevoren contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Wanneer de garantietermijn is verstreken of wanneer het defect niet onder de fabrieksgarantie valt, dan zullen wij indien mogelijk het product graag repareren voor een redelijk bedrag. Van Asten Babysuperstore kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het repareren van defecten, wanneer deze niet onder de fabrieksgarantie vallen.
Op de met ons gesloten overeenkomsten zijn onze in-verkoopvoorwaarden van toepassing, deze kunnen op verzoek toegezonden worden.
Wanneer uw product een gebrek vertoont dat binnen de garantievoorwaarden valt, dan kunt u een garantieclaim indienen. Dit kunt u doen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij bieden u de mogelijkheid om ongebruikte en onbeschadigde producten die u in de webshop heeft gekocht binnen 8 dagen in de originele onbeschadigde verpakking in de winkel te ruilen, tenzij anders vermeld in winkel of op de aankoopbon. Autostoelen kunnen om veiligheidsredenen niet geretourneerd worden.
Het is alleen mogelijk om bestellingen die zijn aangekocht in de webshop, te ruilen in onze winkel voor vervangende artikelen. Geld crediteren is dan niet mogelijk.