• Home
  • Veel gestelde vragen | Voor al uw vragen over baby artikelen, kinderwagens, babykamers, autostoelen e.a.

Veelgestelde vragen

 Snel antwoord op uw vragen

Heeft u snel een antwoord nodig? Kijk dan of uw vraag vaker wordt gesteld! Indien uw vraag hier niet tussen staat, neem dan telefonisch contact op of stuur ons een email.

Algemene vragen

Vragen over bestellingen

Vragen over klachten

Vragen over leveringen

Ruilen of retourneren

 

Algemeen

Hoe kan ik een naam- of adreswijziging doorgeven?

Een adreswijziging voor een lopende bestelling kunt u telefonisch doorgeven of u kunt een e-mail sturen. Voor bestellingen geplaatst in de winkel mailt u naar info@astenbss.nl. Voor wijzigingen betreffende bestellingen via de webshop mailt u naar verkoop@babysupershop.eu.

Voor telefonisch contact over reeds geplaatste bestellingen in de winkel belt u naar 0031(0)13-5440780. Voor bestellingen geplaatst in de webshop kunt u bellen naar 0031(0)013-5359443.

Waar is van Asten BabySuperstore gevestigd?

U vindt de adresgegevens onder het kopje hier vind je ons.

Wat zijn de openingstijden?

U vindt de openingstijden onder het kopje OpeningstijdenOok op zondag is de winkel regelmatig geopend!

Hoe kan ik de van Asten BabySuperstore folder / nieuwsbrief thuis ontvangen?

U kunt hiervoor het aanvraagformulier invullen op onze website.

Ik krijg regelmatig post van Asten BabySuperstore, hoe meld ik mij hiervoor af?

Om geen post meer te ontvangen kunt u een e-mail met uw adresgegevens sturen naar info@astenbss.nl.

Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

Om geen nieuwsbrief meer te ontvangen, klikt u onderaan de nieuwsbrief op ''afmelden''.

Verkoopt van Asten BabySuperstore ook cadeaubonnen?

Ja, bovendien kunt u het bedrag op de cadeaubon van Van Asten BabySuperstore zelf bepalen. Cadeaubonnen zijn geldig tot 1 jaar na datum van uitgifte. U kunt ook online een kortingscode aanvragen. Deze kortingscode is zowel in de webshop als in de winkel te verzilveren.

Houdt er rekening mee dat kortingscodes die online zijn verstrekt, niet op zaterdag of zondag in de winkel te verzilveren zijn. Natuurlijk kunt u deze in het weekend wel in de webshop gebruiken! Cadeaubonnen en kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor contanten. 

Hoe kan ik contact opnemen met van Asten BabySuperstore?

U kunt ons bereiken via telefonisch contact, per email, via de live chat of u kunt even binnen lopen in de showroom. U vindt de contactgegevens onder het kopje Bel of mail ons.

Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?

In de winkel:

Contant - U kunt contact betalen in onze winkel. Wij accepteren alle biljetten.

Pinnen - U kunt in onze winkel pinnen of betalen met bankcontact. 

Cadeaubon / kortingscode - Wilt u iemand een cadeau geven? Dan is een cadeaubon een goed idee! Cadeaubonnen zijn in de winkel te verzilveren en zijn vanaf verstrekking 1 jaar geldig. U kunt een digitale kortingscode welke u vanuit de webwinkel heeft verkregen ook in de winkel verzilveren, maar enkel op doordeweekse dagen en niet in het weekend. Cadeaubonnen zijn niet in de webshop te verzilveren en zijn niet inwisselbaar voor contanten. 

Het is helaas niet mogelijk om in de winkel met creditcard te betalen. Onze excuses voor het ongemak. In de webshop kunt u wel met uw creditcard betalen.  

 

In de webshop:

iDEAL- Met iDEAL betaalt u ontzettend eenvoudig. De betaling wordt meteen na afronding overgeschreven en uw bestelling zal dus direct verwerkt worden. Wanneer u bent aangesloten bij één van de volgende banken kunt u gebruik maken van iDEAL: Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, SNS Bank, ING, Triodos Bank, Van Lanschot of de Friesland Bank. Kies bij betaalopties voor iDEAL en kies de bank naar keuze.

MistercashBelgische klanten bieden we de mogelijkheid om te betalen met Mistercash. De betaling wordt meteen na afronding overgeschreven en uw bestelling zal dus direct verwerkt worden. Wanneer u bent aangesloten bij één van de volgende banken kunt u gebruik maken van Mistercash: KBC, Belfius, Fortis, Fintro, AXA, CBC, ING en VDK spaarbank.

Klarna (achteraf betalen) - U kunt er in de webshop voor kiezen om uw bestelling eerst te ontvangen, te bekijken en pas achteraf te betalen. Met Klarna heeft u namelijk de mogelijkheid binnen 14 dagen te betalen. Houdt er rekening mee dat achteraf betalen niet van toepassing is als de levertijd van uw bestelling langer is dan 14 dagen. Deze 14 dagen gaan direct in nadat de betaling is goedgekeurd.

Klarna stelt bepaalde eisen waar u als klant aan moet voldoen om voor deze betaalmethode in aanmerking te komen. U kunt uw bestelling bijvoorbeeld niet op het adres van een ander laten bezorgen. Let op: achteraf betalen met Klarna betekent niet dat u de bezorger van uw bestelling moet betalen. Wanneer de achteraf betaling via Klarna niet wordt goedgekeurd, kan dit verschillende oorzaken hebben. Omdat Klarna een extern bedrijf is, hebben wij geen inzicht in de reden van weigering in verband met uw privacy. Als u wilt weten waarom uw achteraf betaling niet wordt geaccepteerd, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Klarna via telefoonnummer 020 80 82 852.

Creditcard - U kunt met creditcard betalen in de webshop van Van Asten Babysuperstore. Wij accepteren Mastercard en Visa. Kies de optie ''betalen met Creditcard'' in het afrekenscherm en volg de instructies

PayPal - U kunt er ook voor kiezen om te betalen met PayPal. Uw gegevens worden bij deze betaalmogelijkheid niet verstrekt aan de webwinkel maar blijven onder toezicht van PayPal.

Kortingscode - Wij bieden u de mogelijkheid om digitale kortingscodes/cadeaubonnen te kopen en online te verzilveren. Kortingscodes zijn maar één keer te gebruiken en geven geen geld retour wanneer u ze niet volledig gebruikt. Besteed deze dus aan één winkelwagen. Digitale kortingscodes zijn in de winkel van maandag tot vrijdag te verzilveren en niet in het weekend. Natuurlijk kunt u kortingscodes online wél in het weekend verzilveren. Kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor contanten en en zijn geldig tot één jaar na verstrekking. 

Hoe verzilver ik een kortingscode?

U hebt een kortingscode ontvangen en u wilt deze verzilveren? Hieronder volgt een korte uitleg over hoe u een kortingscode kunt verzilveren in onze webshop.

  1. Stel uw bestelling samen door de gewenste artikelen te verzamelen in de winkelwagen.
  2. Als u klaar bent met winkelen, ga dan naar uw winkelwagen door rechtsboven in het scherm (onder de zoekbalk) op ‘’Winkelwagen’’ te klikken.
  3. Onder de artikelen in uw winkelwagen ziet u staan: ‘’Voer een kortingscode in als u er een heeft’’ met een leeg vlak er naast. Vul uw kortingscode in dit lege vlak in.
  4. Klik op de knop ‘’Kortingsbon gebruiken’’. Het bedrag van uw kortingscode is nu van het totaalbedrag afgehaald.
  5. Klik op ‘’Ga door naar afrekenen’’ om naar het afrekenscherm te gaan.

Houdt bij het verzilveren van een kortingscode rekening met het volgende:

  • Uw bestelling moet na het gebruik van uw kortingscode een waarde hebben van tenminste €5 exclusief BTW en verzendkosten. De bestelling kan anders niet afgerond worden.
  • Kortingscodes moeten in één bestelling verzilverd worden en geven geen geld of een nieuwe kortingscode retour wanneer ze niet volledig zijn besteed.
  • Kortingscodes zijn beperkt geldig. Meestal geldt een limiet van één jaar.
  • Digitale kortingscodes kunt u in onze winkel verzilveren, maar enkel op doordeweekse dagen van maandag t/m vrijdag. Cadeaubonnen verstrekt door onze winkel kunt u niet online verzilveren. 

 

Bestellingen

Hoe kan ik iets bestellen bij van Asten BabySuperstore?

U kunt bestellingen plaatsen in onze webshop of in onze winkel.

Ziet u een artikel niet online staan? Mail dan naar verkoop@babysupershop.eu, wij kunnen dan kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Wanneer wordt mijn webshop bestelling geleverd?

Indien u online een bestelling plaatst en direct betaalt via iDEAL, PayPal, Klarna of creditcard, dan zal uw bestelling (indien voorradig) binnen twee werkdagen bij u thuis bezorgd worden. Wanneer U voor een andere betaalmethode kiest zal uw bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling bezorgd worden. In enkele gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten vertraging oplopen. Wij zijn hierin afhankelijk van GLS. 

Uitzonderlijke grote/zware artikelen (voornamelijk meubelen) kunnen niet met de reguliere transporteur worden verzonden en worden daarom door onze eigen chauffeurs bij u thuis bezorgd. Er zal tijdig telefonisch contact met u worden opgenomen om de leverdatum bekend te maken. Wij streven er naar om meubelen binnen 2 á 3 weken te leveren, zoals we in de productomschrijving communiceren. 

Ongeveer 36 uur na bestelling kunt u, uw bestelling online traceren. Helaas kan er geen schatting worden gegeven van het exacte levertijdstip. Wel kunt u zien of uw pakketje naar u onderweg is! U krijgt per e-mail een verzendbevestiging met een link naar de GLS Track&Trace pagina. Tevens kunt u in deze mail kiezen voor een afwijkende verzenddatum.

Hieronder vindt u een verklaring van verzendstatussen. Uw bestelling kan tussen 08:00 en 20:00 geleverd worden. 

  • Overslag = Uw bestelling is voor de eerste keer gescand door GLS.
  • Aankomst = Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
  • Bestel = De chauffeur heeft de bestelling gescand en heeft deze voor aflevering ingeladen
  • Aflevering = De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
  • Terug uit bestelling = Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
  • N. in bestelling = Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt de bestelling die dag niet geleverd.

U kunt uw bestelling ook volgen door uw ordernummer en postcode in te vullen in onderstaande kolommen:

Controleer
de verzendstatus

Hoe weet ik of mijn bestelling via de webshop goed is ontvangen?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop, ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Check ook uw spam inbox, misschien is de bevestigingsmail daar te vinden. Bij uitzondering kan het voorkomen dat de mail niet is verstuurd. Bij twijfel kunt u natuurlijk contact opnemen met de klantenservice. 

Kan ik vanuit het buitenland bestellingen doen bij van Asten BabySuperstore?

U kunt vanuit het buitenland een bestelling plaatsen. Van Asten BabySuperstore levert echter alleen in Nederland en België.

Wat zijn de bezorg- /verzendkosten?

Meubelen kunnen niet door de reguliere transporteur worden bezorgd, daarom zetten wij hier onze eigen chauffeurs voor in. De bezorgkosten van grote/zware artikelen (voornamelijk meubelen) bedragen € 40,-, €24,95 of €7,50. Dit bedrag is afhankelijk van de bestelling en wordt altijd in het afrekenscherm bij het totaalbedrag opgeteld. Wij bezorgen meubelen in Nederland (let op: m.u.v. de waddeneilanden) en België.

Meubelen worden tot de eerste voordeur op de begane grond bezorgd. Voor afwijkende etages brengen wij extra kosten in rekening. Vraag onze klantenservice naar de voorwaarden en de mogelijkheden.

Voor vrijwel alle reguliere bestellingen wordt er €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor artikelen die door de brievenbus passen wordt €2,50 in rekening gebracht. Uw babyartikel wordt door GLS of PostNL bij u thuis, of op het door u gekozen afleveradres bezorgd.

Moet ik extra kosten betalen als ik een bestelling wil afhalen in jullie vestiging?

Nee, bestellingen afhalen is uiteraard kosteloos.

Moet ik extra verzendkosten betalen als er iets wordt nageleverd?

Nee, indien na levering blijkt dat er onverhoopt iets uit uw bestelling ontbreekt, worden geen extra verzendkosten gerekend. Deze artikelen worden dan kosteloos nageleverd.

Moet ik extra bezorgkosten betalen wanneer ik een artikel bijbestel?

Per bestelling betaald u eenmalig verzendkosten. Een nabestelling is een aparte bestelling.

Kan ik een webshopbestelling achteraf betalen?

Ja, dat is in veel gevallen mogelijk. Met de betaalmethode Klarna krijgt u een factuur die u binnen 14 dagen kunt betalen. Zo kunt u eerst uw bestelling in ontvangst nemen en pas achteraf betalen. Houdt er rekening mee dat achteraf betalen niet geldt voor bestellingen met een langere levertijd dan 14 dagen, zoals meubels. 

Als u kiest voor betalen met Klarna, dan wordt uw aanvraag door Klarna gekeurd. Zij kunnen u goedkeuren en afkeuren op basis van verschillende redenen. Zo kunt u bijvoorbeeld afgekeurd worden als het afleveradres afwijkt van uw factuuradres. Voor vragen over het keuren van Klarna aanvragen verwijzen wij u door naar de klantenservice van Klarna: 020 80 82 852. 

 

Klachten

Ik heb een klacht. Wat moet ik nu doen?

Als u een klacht hebt over een artikel of een bestelling dan willen wij dit graag voor u oplossen. Hebt u het artikel in de winkel gekocht? Kom dan met het product naar de winkel of bel naar 013 - 544 0780. Hebt u het artikel in de webshop gekocht? Dan kunt u onze klantenservice bellen of een mail sturen. Voor klachten over webshopbestellingen hebben we vaak foto's nodig om uw klacht te kunnen beoordelen. Zorg alstublieft dat u deze gemaakt heeft. Wij staan graag voor u klaar om uw klacht op te lossen.

Ik heb de meubels gemonteerd en heb een probleem. Wat nu?

Dit is erg vervelend maar wij zullen er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Vrijwel in alle gevallen kunnen er losse onderdelen nagestuurd worden of omgeruild worden. U kunt voor klachten en vragen over meubels terecht bij onze service afdeling. U kunt hiervoor met ons bellen of ons een mail sturen.

Hoelang duurt het voordat mijn klacht is opgelost?

Deze tijd is afhankelijk van de soort klacht en het artikel en is dus niet op voorhand te voorspellen. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. 

Komen jullie langs om een klacht op te lossen?

In de meeste gevallen is een klacht op afstand op te lossen. Mocht er onderdeel of artikel opgehaald of omgeruild worden, dan zullen wij uiteraard een afspraak met u maken om dit te realiseren. 

Er mist iets uit mijn bestelling, wat moet ik doen?

Neem binnen 7 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice. Wij controleren en corrigeren wat er is misgegaan. 

 

Leveringen

Wanneer en hoe laat kan ik mijn webbestelling verwachten?

Klik hier voor meer informatie over leveringsdata en tijdsindicaties.

Levert van Asten BabySuperstore ook in het buitenland?

Van Asten BabySuperstore levert alleen in Nederland en België.

Levert van Asten BabySuperstore ook op de Waddeneilanden?

Ja, met uitzondering van meubelen die met eigen chauffeurs bezorgd worden. Reguliere bestellingen die met GLS en PostNL verstuurd worden kunnen wel op de Waddeneilanden bezorgd worden. 

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn webbestelling wordt geleverd?

Ja, maar niet direct bij het plaatsen van een bestelling. Over het algemeen wordt uw bestelling de werkdag na bestelling en betaling verstuurd en wordt het de werkdag erna bij u bezorgd. Als u het pakket bij een pakketshop wilt afhalen of liever op een andere dag uw bestelling wilt ontvangen, dan kunt u dit aan GLS doorgeven. Wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u per email een verzendbevestiging van GLS waarin u dit kunt aangeven. Klik op de knop ''FlexDelivery'' om dit te realiseren. 

Voor webbestellingen geleverd door onze eigen bezorgdienst(o.a. babykamers en/of meubels), wordt er ongeveer een week vóór de levering contact met u opgenomen om de leverdatum en het tijdsvenster bekend te maken. U kunt hier geen voorkeursdagen of -tijden voor aangeven.

Voor meer informatie over uw levering en het kiezen van een afleverdatum, klik hier.

Kan ik mijn webbestelling op een ander adres laten bezorgen?

Een bestelling kan ook op een ander adres bezorgd worden. Het bezorgadres kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Hiervoor kunt u het vakje ‘factuuradres is anders dan bezorgadres’ aanvinken.

Worden babykamers en zware meubels op andere etages dan de begane grond geleverd?

Niet standaard, maar het is tegen een vergoeding wel mogelijk. Voor het standaard verzendtarief worden babykamers en zware meubels op de begane grond geleverd. Het is mogelijk om uw bestelling tegen een vergoeding van €25 te laten bezorgen op een afwijkende etage. Er gelden een aantal voorwaarden:

- Indien de afwijkende etage meer dan één etage afwijkt van de begane grond, dan dient er een lift aanwezig te zijn. 
- Indien er geen lift aanwezig is maar u wilt uw bestelling toch meer dan één etage hoger dan de begane grond laten afleveren, dan bent u verplicht om de bezorger te helpen met het tillen van de pakketten. Ook dan bedraagt de vergoeding €25.

Indien u gebruik wilt maken van deze service, neem dan voorafgaand aan uw levering contact op met onze klantenservice. U dient de vergoeding voorafgaand aan de levering te voldoen, niet ter plaatse aan de bezorger. 

 

Retourneren of ruilen

Hoe retourneer ik aankopen van de webshop?

Heeft u zich bedacht? Van AstenBabysuperstore.nl biedt u de mogelijkheid om producten (met uitzondering van meubelen) die u in onze webshop heeft gekocht ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Let op: Meubelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. De reden hiervan is dat de onderdelen in speciaal ontworpen en beschermende verpakkingsmaterialen worden verpakt. Na het openen van deze pakketten verliezen zij hun beschermende werking. Indien u advies nodig hebt bij het kiezen van meubelen, neem dan vóór uw bestelling contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag met al uw vragen. 

Handleiding ruilen en retourneren

Voor overige retourzendingen volgt u de volgende stappen. Indien deze stappen niet gevolgd worden kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen

1. Download het retourformulier en print deze uit.
2. Vul het formulier volledig en naar waarheid in.
3. Verpak het artikel naast de originele verpakking ook in een omdoos. Een omdoos is een extra doos waarin u het artikel én de verpakking goed beschermd zijn tijdens transport. Neem het adresveld van het retourformulier over en vermeld deze duidelijk op de omdoos waarin u het artikel verpakt. 
4. Stop het retourformulier in een envelop en plak deze stevig vast op de omdoos. Voor de zekerheid kunt u hier ook onze adresgegevens op vermelden.
5. Plak de omdoos goed dicht. Gebruik alleen transparante tape en géén duct-tape of bruine tape. Dit geldt ook voor de originele verpakking. Deze moet weer als nieuw verkocht kunnen worden. 
6. Breng het pakket naar een Postkantoor bij u in de buurt. Zij kunnen u op de hoogte brengen van de tarieven. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Bewaar uw verzendbewijs!
7. Uw pakket wordt verstuurd. Zodra deze bij ons in ontvangst wordt genomen nemen wij het in behandeling. Indien u een artikel wilt ruilen, nemen wij de kosten voor het verzenden van een nieuw product voor onze rekening.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u om het retourformulier volledig en naar waarheid in te vullen.

Wanneer een artikel via ons naar de leverancier verstuurd moet worden ter controle of reparatie, is het uw verantwoordelijkheid om deze te retourneren en de verzendkosten te dekken. Dit geldt ook wanneer het product onder de garantievoorwaarden valt. Indien het product in de webshop is aangeschaft, zullen wij op onze kosten uw product na reparatie of vervanging naar u terugsturen.

Hoe retourneer / ruil ik aankopen van de winkel?

Van Asten Babysuperstore biedt u de mogelijkheid om ongebruikte producten die U in onze winkel heeft gekocht binnen 8 dagen in de originele en onbeschadigde verpakking te retourneren, of binnen 14 dagen te ruilen tenzij anders vermeld in winkel of op de aankoopbon.

Artikelen die speciaal voor U besteld zijn (orders) en maatwerkartikelen kunnen niet geretourneerd worden. Autostoelen kunnen om veiligheidsredenen niet geretourneerd worden.

U dient voor het retourneren van artikelen de originele aankoop bon te overleggen.

Welke voorwaarden gelden voor garantie?

Van Asten Babysuperstore zet zich in om kwalitatief goede producten te leveren. Al onze producten zijn daarom standaard tot één jaar na aankoop voorzien van een garantie op materiaal- en fabrieksfouten. Sommige fabrikanten bieden een langere fabrieksgarantie. U kunt bij onze klantenservice navraag doen wat de fabrieksgarantietermijn op uw product is.

Wanneer beslist wordt dat een artikel een fabrieksfout vertoont, dan is reparatie of vervanging geheel kosteloos voor u. De beslissing tot reparatie of vervanging is aan de specialisten van Van Asten Babysuperstore en de fabrikant.

Een reparatie kan onder andere inhouden dat u een reparatieset of vervangende onderdelen toegestuurd krijgt en welke u zelf kunt monteren. Ontbrekende en defecte onderdelen of beslagsets van meubelen kunnen wij in vrijwel alle gevallen nasturen. Meubelen zullen nooit in zijn geheel worden omgeruild, tenzij geen andere optie mogelijk is.

Van Asten Babysuperstore hanteert een carry-in garantie. Dit houdt in dat u zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren van producten die in aanmerking komen voor fabrieksgarantie. Wij verzenden het defecte product naar de fabrikant/leverancier zodra deze bij ons is gearriveerd en na beoordeling/reparatie zullen wij er voor zorgen dat het artikel weer naar u teruggestuurd wordt. Helaas hebben wij geen invloed op de reparatieperiode van een defect product. Van Asten Babysuperstore kan niet altijd vervangende artikelen leveren om de reparatieperiode te overbruggen. 

Wanneer de garantietermijn is verstreken of wanneer het defect niet onder de fabrieksgarantie valt, dan zullen we indien mogelijk het product graag repareren voor een redelijk bedrag. Van Asten Babysuperstore kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het repareren van defecten, wanneer deze niet onder de fabrieksgarantie vallen.

Op de met ons gesloten overeenkomsten zijn onze in-verkoopvoorwaarden van toepassing, deze kunnen op verzoek toegezonden worden.

Wanneer uw product een gebrek vertoont dat binnen de garantievoorwaarden valt, dan kunt u een garantieclaim indienen. Dit kunt u doen door ons te bellen of een e-mail te sturen.

Kan ik webshopbestellingen retourneren in jullie winkel?

Wij bieden u de mogelijkheid om ongebruikte en onbeschadigde producten die u in de webshop heeft gekocht binnen 8 dagen in de originele onbeschadigde verpakking in de winkel te ruilen, tenzij anders vermeld in winkel of op de aankoopbon. Autostoelen kunnen om veiligheidsredenen niet geretourneerd worden.

Het is alleen mogelijk om bestellingen die zijn aangekocht in de webshop, te ruilen in onze winkel voor vervangende artikelen. Geld crediteren is dan niet mogelijk.

Controleer
de verzendstatus