Verzending
Indien u na 06:00 's ochtends heeft besteld, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag (ma t/m vrij) verzendklaar gemaakt en aan onze bezorgdienst GLS overgedragen. Kleine bestellingen passen soms in een brievenbuspakket. Deze worden aan PostNL overgedragen. Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 06:00 worden diezelfde dag nog overgedragen aan de bezorgdienst.
Pakketzending
Indien u online een bestelling plaatst en direct betaalt, dan zal uw bestelling (indien voorradig) binnen twee werkdagen bezorgd worden door GLS. Wanneer u kiest voor betaling per bankoverschrijving, zal uw bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling bezorgd worden.
In enkele gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten enige vertraging oplopen. Wij zijn hierin afhankelijk van GLS.
Wanneer uw zending is overgedragen aan GLS, kunt u uw zending online traceren. U krijgt per e-mail een verzendbevestiging met een link naar de GLS Track&Trace pagina. In uw Track&Trace venster wordt een tijdsindicatie gegeven van de geschatte levertijd. Tevens kunt u in deze mail kiezen voor een latere bezorgdatum of kunt u kiezen om de zending af te halen bij een GLS pakketshop bij u in de buurt.
Brievenbuspost
Kleine bestellingen die door de brievenbus passen, worden overgedragen aan PostNL. U ontvangt hier geen Track&Trace code van en de bezorgdatum kan niet gekozen worden. Brievenbuspost kunt u gewoonlijk de dag na verzending al bij u in de brievenbus verwachten*. Brievenbuspost naar België kan er soms wat langer over doen voordat dit bezorgd wordt.
* Het is momenteel ontzettend druk bij de bezorgdienst PostNL, waardoor het kan zijn dat uw brievenbuspost langer onderweg is dan dat u van ons gewend bent.
Afhalen
Daarnaast kunt u kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel of magazijn in Tilburg. U ontvangt maximaal 2 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling een mail met de mededeling dat uw bestelling voor u klaarligt.