Parasol BABYZEN YOYO
WEB ONLY - Ben jij opzoek naar een gloednieuw product met een lage prijs? Dit item is nu beschikbaar als Laatste Kans product. Dat betekent bij ons dat het artikel maar zeer beperkt op voorraad is, dus de échte liefhebber moet snel zijn om te kunnen profiteren van de Laatste Kans. Let op: dit product bieden wij alleen online aan. Het is niet beschikbaar in onze winkel. Wil je meer weten over dit product? Lees dan hieronder verder.
De parasol is van het merk BABYZEN en is geschikt voor de Yoyo buggy. De parasol is voorzien van een UPF 50+ berscherming en is ook nog is verduisterend. Zo kan je kindje ook fijn slapen op een zonnige dag. De parasol is te gebruiken op alle uitvoeringen van de YOYO buggy. Gebruik hem in combinatie met de newborn pack, met de reiswieg, wanneer je het autostoeltje op het frame hebt staan of wanneer je kindje groot genoeg is en zelfstandig in de buggy zit. De parasol wordt geleverd inclusief bevestiging, dus de mogelijkheden zijn eindeloos.
Eigenschappen
- Merk: BABYZEN
- Geschikt voor: YOYO
- UPF 50+ bescherming en verduisterend
- Parasol wordt geleverd inclusief bevestiging
- Past op alle Yoyo uitvoeringen: met newborn pack, met autostoeltje, reiswieg of zitting
Merk | BABYZEN |
---|---|
EAN | 3701244004973 |
Levertijd | In voorraad |
Kleur | Bruin |
Eigenschappen
- Merk: BABYZEN
- Geschikt voor: YOYO
- UPF 50+ bescherming en verduisterend
- Parasol wordt geleverd inclusief bevestiging
- Past op alle Yoyo uitvoeringen: met newborn pack, met autostoeltje, reiswieg of zitting
Als je na 06:00 's ochtends hebt besteld, dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag (ma t/m vrij) verzendklaar gemaakt en aan onze bezorgdienst GLS overgedragen. Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 06:00 worden diezelfde dag nog overgedragen aan de bezorgdienst.
Pakketzending
Indien je online een bestelling plaatst en betaalt, dan zal je bestelling (als deze op voorraad is) de eerstvolgende werkdag verzonden worden en twee werkdagen na bestelling bezorgd worden door GLS.
In uitzonderlijke gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten enige vertraging oplopen. Wij zijn hierin afhankelijk van onze transportpartners.
Wanneer je zending is overgedragen aan GLS, kunt je jouw zending online traceren. Je krijgt per e-mail een verzendbevestiging met een link naar de GLS Track&Trace pagina. In het Track&Trace venster wordt een tijdsindicatie gegeven van de geschatte levertijd. Ook kun je in deze mail kiezen voor een latere bezorgdatum of kun je kiezen om de zending af te halen bij een GLS pakketshop bij jou in de buurt.
*M.u.v. cadeaubonnen. Deze ontvang je per e-mail.
Meubelbezorging
Uw meubels worden bezorgd door onze eigen bezorgdienst.
Houdt u er rekening mee dat zij enkel tot de eerste voordeur (portiekdeur) op de begane grond van uw woning/flatgebouw/appartementencomplex leveren.
Afhalen
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel of bij ons magazijn in Tilburg. Deze bestelling kun je vanaf twee werkdagen na het plaatsen van de order afhalen in ons magazijn.
Verzendkosten
Sommige artikelen worden gratis verzonden. Als het artikel in aanmerking komt voor gratis verzenden, wordt dat bij het artikel vermeld.
Verzendkosten pakketzendingen*: €5,99 of €7,99. Afhankelijk van de grootte van het pakket.
Verzendkosten brievenbuszendingen: €2,99
Als één artikel uit je bestelling gratis verzonden wordt, dan betaal je over de volledige bestelling geen verzendkosten.
Hier geldt een uitzondering, namelijk als er artikelen in je bestelling zitten die met onze eigen meubelbezorgdienst worden verzonden. Dan worden de verzendkosten in rekening gebracht die gelden voor de meubelbezorgdienst.
* Bestellingen die naar een adres op een van de Waddeneilanden verzonden worden, krijgen een eilandtoeslag van €7,50.
De verzendkosten worden in het afrekenscherm bij de bestelling opgeteld wanneer je kiest voor verzenden.
Betalen
In de webshop:
- iDEAL
- Bancontact (Mister Cash - België)
- Klarna (Achteraf betalen)
- Mastercard
- Visa
- PayPal
- SprayPay (Gespreid betalen)
- Sofort (Duitsland)
- Bankoverschrijving
- Cadeaubon / kortingscode
In de winkel:
- Contant
- Pinnen
- Cadeaubon / kortingscode
Het is helaas niet mogelijk om in de winkel met een creditcard te betalen. In de webshop kun je wel met creditcard betalen.
Ruilen en retour
Wij bieden je de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Let wel op dat retourzendingen alleen geaccepteerd kunnen worden als deze ongebruikt en onbeschadigd zijn. Je dient indien redelijkerwijs mogelijk de originele verpakking in goede staat te retourneren.
Eventuele retourkosten zijn voor je eigen rekening. Als je tijdens je bestelling verzendkosten hebt gemaakt om de bestelling te ontvangen, dan krijg je deze van ons terug mits de volledige bestelling wordt geretourneerd. Als niet alle artikelen uit de bestelling worden geretourneerd, zullen wij de verzendkosten niet crediteren.
Retourzendingen dienen vanzelfsprekend weer als nieuw verkocht te kunnen worden. Test de aankoop daarom thuis zoals je dat in een winkel zou doen. Artikelen die gemonteerd zijn geweest en/of buiten gebruikt zijn, kunnen niet meer geretourneerd worden. Retourzendingen worden gecontroleerd voordat deze geaccepteerd worden.
Hieronder een aantal tips hoe je een aankoop kunt uitproberen waarna je het zonder problemen kunt ruilen of retourneren.
Je mag de aankoop wel:
- Voorzichtig uit de verpakking halen (bewaar de verpakking)
- Binnenshuis testen zonder gebruikssporen na te laten
Je mag de aankoop niet:
- Buitenshuis testen
- Monteren d.m.v. schroeven of lijmen