Klantenbeoordelingen

1177 Klantenbeoordelingen
8.4
87% beveelt ons aan
Filter op: 5 sterren (716)
4 sterren (293)
3 sterren (78)
2 sterren (35)
1 sterren (60)
Jytte Geerkens
Opglabbeek
Aanbeveling: Nee
2020-02-15 23:00:16

Pakket nog steeds niet ontvangen

Pakket besteld 26jan. Intussen al gemeld en het werd opnieuw opgestuurd, doch 9febr nog steeds niets ontvangen.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Jytte Geerkens, Dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u tot op heden nog steeds niet uw pakket heeft ontvangen. Graag zou ik uw bestelnummer vernemen zodat ik samen met u even mee kan kijken en er zorg voor kan dragen dat u uw bestelling als nog in huis ontvangt. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
4
Sabrina
Alblasserdam
Aanbeveling: Nee
2020-02-15 23:00:13

slechte levering slecht product

ten eerste staat er dat het product geleverd word middel een speciaal busje vanuit de fabriek... echter word het gewoon bezorgd door een bezorger van gls die ondanks dat er op staat dat het breekbaar is er alsnog niet zorgvuldig mee om ging... dat gehad te hebben probeerde ik in mijn eentje het bed in elkaar te zetten waarvan je verwacht dat dat zo gebeurd zou zijn aangezien je een compleet product besteld..... echter de tekening klopte voor geen kant waardoor ik dus na 2 uur 4 grote planken en allemaal kleine plankjes besloot mijn eigen hersens te gebruiken... en een uur verder na het gekloot met die pieppppp lattebodem hij nog niet in elkaar stond...die lattebodem in elkaar getrapt heb andere beugels en een andere lattebodem ben gaan kopen die wel voldoet...dus weer extra geld kwijt .... daarnaast had ik niet verwacht dat er zo'n slecht matras bij zat anders had ik wel voor een ander bed gegaan en zelf een matras erbij gezocht of terwijl zonde van mijn geld 1* nieuwe beugels 2*nieuwe lattebodem 3*nieuw matras wat houd ik dan over voor die mij dure grap enkelt de 4 buiten planken echt schandalig en zal dit noooit aanbevelen gelijk een afknapper

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Sabrina, Allereerst bedankt voor de feedback. Onze excuses voor het lezen dat u aangeeft dat het bed niet naar behoren is. Echter dat het vanuit de leverancier geleverd wordt klopt, zij hebben alleen wel een contract met GLS waardoor het vanuit GLS geleverd wordt en niet speciaal met een busje vanuit onze leverancier. (dat hebben we ook nergens beschreven staan). Daarnaast had ik graag van u foto's en dergelijke gezien zodat wij samen met u naar een passende oplossing kunnen komen. Het is namelijk nooit de bedoeling dat u losse items nog moet gaan komen voordat een product naar behoren zou werken. Ik verneem graag van u zodat we er samen naar kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
1
Jana
Deurne
Aanbeveling: Nee
2020-02-15 23:00:12

Slechte ervaring

Toen ik jullie eerste keer bezoekt was is nog zwanger. Ik was opzoek naar een kinderwagen en andere baby spoelen. Toen stond ik lang te wachten op iemand die zou me een advis geven. Als zwangere miste ik een zitplaats waar ik kon even rusten en eventueel een bakje thee of een hapje te eten. Toen moest ik er naar een tankstation voor ! De Wc's bij jullie vond ik weinig bijgehouden ! Ze stonken heel erg. IK miste een kolf/voeding ruimte. Personeel vond ik zeer vriendelijk en geïnformeerd. Met verhouding wat ik bij jullie uitgaf vond ik het geen goede service!

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Jana, Dank voor de feedback. Spijtig om te lezen dat u onze ruime koffiehoek op de 1e verdieping niet heeft gevonden waar u gebruik kunt maken van onze gratis koffie en thee. Daarnaast zullen wij uw feedback intern meenemen. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
1
Naomi
Rotterdam
Aanbeveling: Nee
2020-02-15 23:00:10

Terugsturen kost geld.

Op zich een fijne ervaring todat ik mijn bestelling retour wilde sturen. Ik heb verzendkosten moeten betalen. Hou hier rekening mee tijdens het bestellen.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Naomi, Bedankt voor de feedback. Helaas hanteren wij inderdaad eigen retourkosten voor het retour sturen van producten. Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat mocht u de gehele bestelling retour sturen wij uiteraard de verzendkosten aan u zullen crediteren. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten Babysuperstore
5
Yvonne
Ermelo
Aanbeveling: Ja
2020-02-15 23:00:10

Niet helemaal netjes afgeleverd.

De verpakking van het pakket was kapot waardoor er onderdelen uit gevallen zijn. Er miste een aantal onderdelen van de babybox! Maar de box zelf is goed, dus kraak die zeker niet af.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Yvonne, Allereerst bedankt voor de feedback. Onze excuses voor het feit dat de box geleverd is in een beschadigde doos. Graag zou ik met u in contact komen en eventueel foto's zien zodat ik samen met u kan kijken hoe we dit voor u op kunnen lossen. Daarnaast kan ik dit dan ook terugkoppelen naar onze vervoerder. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
4
Yildiz Yilmaz
DIEGEM
Aanbeveling: Ja
2020-02-15 23:00:07

Slecht

Meerdere keren pakje niet ontvangen slechte levering

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Yildiz Yilmaz, Dank voor de feedback. Vervelend om te lezen dat u slechte ervaring heeft met het niet leveren van pakketjes. Graag zou ik met u in contact komen zodat ik samen met u naar de bestelling kan kijken en samen met u een passende oplossing kan zoeken zodat ik u als nog tegemoet kan komen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
1
Dees
Maastricht
Aanbeveling: Nee
2020-02-15 23:00:07

Slechte comunicatie

Online bestelling gedaan, was 1 artikel scheen niet leverbaar te zijn, zat niks van een bestelbon of ook maar iets van papier in de doos, om te vertellen dat het artikel niet leverbaar was, dit heb ik nadat ik zelf gebeld heb gehoort, vervolgens het andere artikel terug gebracht in de winkel op zondag, dit artikel word vervolgens pas op donderdag retour verwerkt, en dan gaan de 7 werkdagen van geld terug pas in, belachelijk!! Nog maals gebeld dat ook het artikel wat niet op voorraad was ook gecrediteerd werd, want dit stond niet in de mail, en wrrd dus ook niet gecrediteerd wat bleek, al met al, jullie online bestellingen lopen voor geen meter, dit is de 2e keer dat ik merk dat het niet werkt, was ook al een keer met een bestelling van feetje pyjama's, jammer voor zn grote babyzaak!!

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Dees, Allereerst bedankt voor de feedback. Onze excuses voor het feit dat u géén fijne ervaring heeft met de online bestelling. U had inderdaad op voorhand geïnformeerd moeten worden of het niet leverbare product onze excuses nogmaals hiervoor. Echter is het inderdaad wel zo dat wij eenmaal per week de retouren verwerkt worden en dit inderdaad meestal op donderdag gebeurd. Normaliter hanteren wij inderdaad een crediteringstermijn van 7 werkdagen. Echter wanneer uw retour behandeld is op donderdag zal deze op vrijdag vaak al gecrediteerd worden aan u. Graag zou ik van u uw online bestelnummer krijgen zodat ik als nog even met u mee kan kijken. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
3
Frank
Enschede
Aanbeveling: Nee
2020-02-12 23:00:07

super slechte nazorg

Een aantal producten besteld waaronder een bed. Retourbeleid kennen ze niet echt je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, 'lever het pakket maar in bij het postkantoor, dit zal niet goedkoop zijn meneer, helaas zijn de kosten voor uw eigen rekening (Lieke). Lekker bedrijf, mijn advies is, als je zeker weet niet 3 uur over de montage van een product te willen doen waar normaal 30 min voor staat, (zonder duidelijke handleiding), geen producten wenst te retourneren, dan is deze shop prima, anders zou ik zeggen... ga toch lekker maar naar de Ikea.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Frank, Allereerst bedankt voor de feedback. Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Zoals ik heb vernomen begrijp ik dat u één bed retour wil sturen. Zoals vermeld op onze site zijn deze kosten voor eigen rekening. Zoals mijn collega u ook eerder heeft vermeld. Daarnaast begrijp ik dat het tweede bedje wat u heeft besteld niet te monteren is of dat u er niet uit komt. De reden dat mijn collega u vraagt hiervoor een e-mail te sturen met duidelijke foto's, is zodat wij dan met u mee kunnen kijken. Mocht er als nog een fout in het bedje zitten of hij is inderdaad defect dan zullen wij uiteraard het bed retour nemen en zullen die kosten ook voor ons zijn. Graag zou ik met u in contact komen zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken en kunnen bekijken waar de fout in het bed zich voordoet. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten Babysuperstore
1
P
Tilburg
Aanbeveling: Ja
2020-02-12 11:51:16

Erg fijne winkel

Ruime babywinkel met veel keuze
10
Mirjan
Rotterdam
Aanbeveling: Nee
2020-02-11 23:00:14

Zwangerschapsdementie? Helaas niet ons probleem.

Een online bestelling in het weekend geplaatst. Oh nee! Ik vergeet het product waar ik in eerste instantie naar zocht. Gelijk gebeld: ‘Sorry mevrouw, er is niemand van de webshop aanwezig die u kan helpen. Maandag vanaf 9 uur kunt u bellen’. Netjes gebeld die maandag om 9:00. ‘Nee mevrouw, we kunnen niets meer voor u doen. U moet het opnieuw bestellen en opnieuw verzendkosten betalen’ (want nee, die compenseren ze ook niet bij een bestelling van €160

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Mirjan, Allereerst dank u wel voor de feedback. Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over de service. Inderdaad zijn wij van de webshop op kantoor niet aanwezig in het weekend en hebben wij u daarom ook niet ter woord kunnen staan. Echter is het zo dat ik begrepen heb dat u gebeld heeft wanneer de bestelling van u al ingepakt was. Normaliter is het echt géén probleem om producten toe te voegen aan een eerder geplaatste bestelling. Maar helaas kunnen wij dit niet meer verwerken zodra een bestelling al ingepakt en verwerkt is. Hoe graag wij dan ook de bestelling zouden willen samen voegen is die mogelijkheid er niet meer. Graag zou ik van u willen weten of u nog een nieuwe bestelling heeft geplaatst zodat ik even met u mee kan kijken en samen met u tot een passende oplossing kan komen. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
3
Menu