Klantenbeoordelingen

1321 Klantenbeoordelingen
8.3
80% beveelt ons aan
Filter op: 5 sterren (799)
4 sterren (316)
3 sterren (82)
2 sterren (47)
1 sterren (83)
Melissa
Gorinchem
Aanbeveling: Nee
2020-06-22 22:00:07

Producten niet ontvangen en klantenservice onaardig.

Op 5 juni jl. 2 complete boxensets bestelt met de optie ‘Achteraf betalen’. Van Klarna meteen een rekening ontvangen op 5 juni om te betalen, maar tot op heden het product niet ontvangen. Vandaag gebeld naar de klantenservice waar ik 38 minuten voor in de wacht heb gestaan. Klantenservicemedewerker heeft geen naam opgegeven zodra telefoon opgenomen werd, maar geeft vervolgens aan dat ik wel getekend heb voor het pakket op 9 juni. Ik geef aan dat ik hele dag thuis ben door thuiswerken en voor niks getekend heb. Tevens ook geen Track- en Tracecode of Traceercode van GLS ontvangen via e-mail zoals aangegeven staat op de website. Vervolgens wordt er aangegeven door de klantenservicemedewerker dat ze dan het pakje gaan opsporen bij GLS en dat ik binnen 5 werkdagen iets hoor van haar. Hierna wordt het gesprek beëindigd meteen. Totaal geen service! 38 minuten in de wacht staan voor een telefoongesprek van 1,5 minuut. De betaaltermijn van Klarna verstrijkt over 4 dagen en het product heb ik niet ontvangen. Geen bevestiging per e-mail van de acties die uitgezet zijn, geen naam om naar te refereren indien ik na 5 werkdagen niks gehoord heb. Zo ga je niet om met klanten.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Melissa, Dank voor de feedback. Allereerst mijn oprechte excuses voor het feit dat u in de wacht heeft gestaan. Het is momenteel onwijs druk en vanuit daar dat de wachttijd langer is dan u normaliter gewend bent. Echter doen wij ons uiterste best iedereen zsm te woord te staan Daarnaast zal ik uw klacht intern bespreken, want het is van belang dat u een fijn gevoel krijgt uiteraard. Graag zou ik met u in contact komen betreft uw bestelling zodat ik hier even naar kan kijken en de voortgang voor u op de e-mail kan zetten. Tevens is het wel de procedure zodra een pakket 'afgeleverd' is volgens GLS dat wij een opsporing moeten starten bij GLS zodat zij 5 werkdagen de tijd krijgen dit eventueel nog op te sporen, mocht hier niets uit voort komen zullen wij dit uiteraard meteen aan u nasturen. Zodra het pakket bij ons is verzonden en over is gedragen aan GLS verwachten wij natuurlijk dat deze correct en juist wordt afgeleverd bij de klant. Zoals eerder vermeld kom ik graag met u in contact zodat ik het samen met u kan bekijken. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
1
R
Doetinchem
Aanbeveling: Ja
2020-06-19 12:16:53

Top

Een alecto babyfoon besteld via Van Asten. Snelle levering. Babyfoon is gebruiksvriendelijk, duidelijk zicht met de camera en goed geluid. Ook leuk de extra opties, zoals de kinderliedjes.
8
Gert
Belgie
Aanbeveling: Ja
2020-06-18 14:00:04

Ontspannen shoppen

Een aangename ervaring. Veel ruimte, veel mogen testen en geen vraag was teveel. Bedankt ferdi voor de goede hulp.
9
Paul Heylen
Merksem
Aanbeveling: Ja
2020-06-15 18:57:10

Alles ok

Zeer goed
9
Rosella
Zwaagdijk
Aanbeveling: Ja
2020-06-15 18:36:43

Snel geleverd

Prima
10
Hannan
Zwijndrecht
Aanbeveling: Ja
2020-06-15 17:33:26

Baby spullen inkopen

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, service. Ik vond het fijn winkelen bij jullie. Toen mijn baby kamer bezorgd werd vond ik echt lief van de medewerker dat hij toch nog na zijn dienst tijd verder. Mocht er weer bij mij binnen schieten dat ik wat nodig heb dan is van asten als eerst waar ik ga kijken.
10
Hans
Bleiswijk
Aanbeveling: Ja
2020-06-15 13:50:01

Heel te vreden!

Goed
10
Nathalie Bulinckx
Opvelp
Aanbeveling: Ja
2020-06-15 12:06:20

Snelle levering, goede kwaliteit

2 slaapzakjes besteld in tetra stof / hydrofiel luier stof. Snel geleverd en intressante promos.
8
Lambregts
Breda
Aanbeveling: Nee
2020-06-14 10:00:06

Geen fijne service

Helaas hebben wij een bed geleverd gekregen waarvan de doos al open is geweest en de inhoud van het pakket niet klopt. Overigens ook nog op een verkeerde bezorgdag die wij niet gekozen hadden. Na contact met van asten moest alles via de mail geregeld worden en kregen wij het voorstel om losse onderdelen van de leverancier te krijgen. Hier gaan we niet mee akkoord, de bedden zijn op voorraad dus omruilen was wat we wilde. De eerste optie om dit te doen was 1,5 maand na de aankoop datum. Er kon geen uitzonder gemaakt worden. Zelf komen omruilen in Tilburg was mogelijk, maar ook dan was er geen enkele compensatie mogelijk. Ik had meer verwacht van dit bedrijf. Dit is dan ook de laatste keer dat wij hier iets groots gekocht hebben. Ik raad het dan ook zeker niet aan, aan iedereen om ons heen. Inmiddels staat het bed wel. Wij hebben hem zelf omgeruild.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Familie Lambregts, Dank voor de feedback. Mijn excuses voor het ongemak betreft het door u bestelde Bed. Het is natuurlijk nooit de bedoeling om een geopende doos bij u te bezorgen. Echter is het op dit moment wel ontzettend druk met betrekking tot de gehele situatie waar we ons op dit moment in bevinden en waar niemand zich op voorbereid had. We doen ons uiterste best om alle klanten zo spoedig mogelijk te kunnen helpen. Graag zou ik wel met u in contact komen betreft uw bestelling zodat ik even met u mee kan kijken over wat er wel en niet met u besproken en afgesproken is. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
1
Carmen
Voorhout
Aanbeveling: Ja
2020-06-12 18:00:07

Mooi product maar kleine letters

Ik heb een mooi ledikant besteld en de bestelling is prima afgehandeld en geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke service maar.... Ik heb gekozen voor achteraf betalen (kleine meerprijs) en kreeg al snel, voor levering, de rekening om te betalen. In deze Corona tijd wilde ik pas na levering betalen omdat ik niet eerder bij deze winkel iets gekocht had. Echter de betaal service dwong mij voor aflevering te betalen en gaf aan dat dit ook achteraf betalen was. Erg jammer en in mijn ogen niet correct. Vandaar de lage score. Dus de winkel is prima maar de achteraf betaalservice niet.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Carmen, Dank voor de feedback. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden was over de achteraf betaal service. Echter is Klarna een extern bedrijf dat het mogelijk maakt voor klanten om binnen 14 werkdagen te betalen. Zij sturen inderdaad meteen na aankoop wel een e-mail met daarin de rekening die binnen 14 dagen betaald moet worden. Echter is het voor ons altijd mogelijk om te kijken wanneer bestelde artikelen een vertraging hebben de factuur op te schuiven naar een andere datum. Graag hadden we dit op voorhand van u vernomen zodat we dit voor u in orde hadden kunnen maken. In het vervolg zouden we dit graag van u vernemen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
5
Menu