Klantenbeoordelingen

898 Klantenbeoordelingen
8.6
91%% beveelt ons aan
Filter op: 5 sterren (647)
4 sterren (263)
3 sterren (67)
2 sterren (29)
1 sterren (48)
Dorenda
Haarlem
Aanbeveling: Ja
2019-11-15 12:51:14

Prima, alles volgens verwachting, geen verrassingen

Levertijd klopte, productomschrijving correct. Gewoon goed.
10
Laura
Ridderkerk
Aanbeveling: Nee
2019-11-12 23:00:19

Heel slecht, geen oplossing en nog een kapotte commode

17 weken geleden vol enthousiasme een babykamer besteld. 16/9 is de babykamer geleverd. Hierbij waren de volgende problemen: beschadiging lattenbodem, ontbreken van boutjes, commode beschadigd. 18/9 contact geweest kregen ter compensatie een cadeaubon van 40 euro en een nieuwe plank voor de commode (zal nagezonden worden, 30 werkdagen, spoed kennen ze niet met een kleintje op komst). We zouden op de hoogte worden gehouden over de levering, echter gebeurde dit niet en hebben zelf nog meerdere malen er achteraan gebeld in week 42 en 43. Meerdere keren te horen gekregen dat het onderdeel lang binnen was, maar nog niet uitgezocht was om te gaan verzenden i.v.m drukte. Uiteindelijk 29/10 het onderdeel pas ontvangen, geleverd bij de buren zonder enig overleg of briefje bij ons in de brievenbus. Buren moesten dit zelf dagen later bij ons melden, waardoor wij er pas achter kwamen dat het was geleverd. Op 2/11 hulp bij monteren gekregen vanuit eigen familie, bij uitpakken bleek het materiaal weer beschadigd met hele barsten er in. Toen bleek ook dat er weer 6 boutjes ontbraken en we deze zelf bij een speciaalzaak aan hebben moeten schaffen. Doordat al het andere materiaal lang had gestaan gelijmd en al (30 werkdagen) is het allemaal lekker gaan werken, waardoor het verbindingshoutje niet aansloot op het bovenblad van de commode en zorgde voor een scheur. Nu hebben we dus een commode met een scheur in het bovenblad, splinters, waar we straks ons kindje en hopelijk ook volgende kindje op moeten gaan verschonen. Het hele weekend was er geen contact te krijgen met van Asten, wel een mail verzonden. Maandag zelf gebeld, omdat ik nog niet was gebeld n.a.v. mijn mail. Medewerker van klacht was deze dag afwezig, zou de dag erna terug worden gebeld. Dat is dus vandaag dinsdag 5/11. Medewerker bleek ziek te zijn, ben dus niet gebeld en heb zelf weer contact opgenomen. Hierbij John van der Sanden of Zanden gesproken. Hij boodt aan om een monteur langs te sturen voor een nieuwe commode
1
Kim
rijswijk
Aanbeveling: Nee
2019-11-12 23:00:10

Slechte service, slecht spul

Dure babykamer gekocht van het merk bopita, dan mag je toch verwachten dat je kwaliteit krijgt, maar nee. Ruim 1 maand gewacht op de levering; schroeven ontbreken, gaten ontbreken, gaten te groot waardoor schroeven eruit vallen. Klantenservice zegt; boor zelf maar gaten, dan krijg je 50 euro terug. Later nog terug gebeld om te melden dat er nog veel meer mis is, ook gesproken over de tijdsnood waar me mee te maken hebben, krijgen we te horen 'maak eerst maar foto's, dan zien we wel'. Vraag me af hoe jullie dit op gaan lossen, had beter een Ikea kamer kunnen kopen.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Kim, Allereerst bedankt voor de feedback. Onze excuses voor de missende onderdelen van de door u bestelde kamer. Echter heb ik vernomen van mijn collega waar u contact mee heeft gehad dat zij op dit moment druk bezig is om dit voor u in orde te maken. Wij hebben contact opgenomen met onze leverancier voor het bekijken naar de juiste oplossing en hoe we dit voor u zo snel mogelijk op kunnen lossen. De cadeaubon die mijn collega heeft aangeboden was inderdaad voor de niet voorgeboorde gaten, de heer Rijerkerk die mijn collega aan de telefoon had was hier dan ook mee akkoord om deze zelf te boren zolang er nog maar garantie op de kamer zou zitten. Hierbij hebben wij geantwoord dat er natuurlijk nog garantie op de babykamer zit. Zoals net telefonisch besproken zou u via de bouwtekening de missende of defecte onderdelen aangeven zodat wij dit officieel door kunnen zetten naar onze leverancier. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet Kirsten Van Asten BabySuperstore
1
MH
Apeldoorn
Aanbeveling: Ja
2019-11-11 19:54:08

Perfekt

Snelle levering op tijd door een superaardige chauffeur.
10
kelly
drunen
Aanbeveling: Ja
2019-11-11 15:46:31

groot assortiment

beetje overdonderd de eerste keer dat ik hier kwam. erg veel producten. soms aan de prijzige kant. Jammer vond ik het dat toen ik mjn bestelde kinderkamer ging ophalen niet in de mail vermeld stond dat ik deze moest halen in het magazijn en ook geen routebeschrijving erbij. nu eerst naar de winkel moeten rijden waar het erg druk was. in de rij moeten staan en dan moeten horen dat het magazijn zich ergens anders bevind hier weer naar toe gereden. daar konden ze de bestelling niet vinden terwijl ik een dag van te voren had aangegeven dat ik zou komen. bleek de bestelling bij een ander magazijn te staan ( gelukkig wel om de hoek) maar vond dit wel een tegenvaller omdat het simpel op te lossen is door in de mail te vermelden dat deze bestelling bij het magazijn opgehaald moest worden en vooral waar het magazijn zich bevind ( niet bij de winkel) Ik had vervoer geregeld met aanhanger maar zeker half uur tot uur extra kwijt geweest
7
Rosemary
Emmen
Aanbeveling: Ja
2019-11-11 12:05:55

Prima klopte van A-Z

Zie kop
9
Sander
Gendt
Aanbeveling: Ja
2019-11-11 09:23:23

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering, ga hier vaker bestellen
9
Sabrina
Breda
Aanbeveling: Ja
2019-11-11 08:00:40

Top!

Regelmatig ben ik bij Van Asten in de winkel geweest. Ik verbaasde me toen al over het ruime assortiment. De laatste weken van de zwangerschap bestel ik steeds meer via de website van Van Asten. Dit is top! Mij gaan ze hier nog veel terug zien!
10
Naomi
Zaandam
Aanbeveling: Ja
2019-11-10 08:10:23

Prima

Prima
9
Emine
Rotterdam
Aanbeveling: Ja
2019-11-10 07:15:13

Snelle levering

Snelle levering van producten.
9
Menu