Klantenbeoordelingen

1329 Klantenbeoordelingen
8.3
79% beveelt ons aan
Filter op: 5 sterren (801)
4 sterren (318)
3 sterren (83)
2 sterren (48)
1 sterren (86)
Anouk
Tilburg
Aanbeveling: Nee
2020-08-07 02:00:05

Niet goed

Een baby jumper gekocht waarvan het onderdeel waar de batterijen in zoude moeten niet werkt gaat niet aan doet helemaal niks, na de winkel gegaan en vervolgens weg gestuurd met geen garantie op afgeprijsde artikelen... dus ik koop iets het werkt niet en word zo weg gestuurd schandalig!!

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Anouk, Dank voor uw bericht en de feedback. Wat vervelend om te lezen dat ze u in de winkel niet verder hebben kunnen helpen. Graag zou ik met u in contact komen zodat we als nog met u kunnen kijken naar een passende oplossing. Het is namelijk nooit de bedoeling om u niet verder te kunnen helpen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Kirsten van Asten Babysuperstore BV
2
Jc
Hoofddorp
Aanbeveling: Nee
2020-07-20 14:00:07

Wilde dit even kwijt

Goedendag Levering was oke maar wat me stoord is dat je zowel bij bestelling als bij retounering verzendkosten moet betalen en omdat mijn product niet naar wens was ben ik wel €12 armer en heb nu nog niets J heller

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag J Heller, Dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u zich stoort aan onze procedures. Helaas hebben wij wel duidelijk vermeld staan op onze site dat de retourneringskosten voor eigen rekening zijn wanneer een product niet naar wens is. Mocht u op het retour formulier hebben aangegeven dat u een alternatief wenst zullen wij deze uiteraard kosteloos aan u versturen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
3
Anja Becks
Den bosch
Aanbeveling: Nee
2020-07-19 10:00:07

kinderwagen

Mijn dochter haar kinderwagen vanaf okt 2019 in gebruik, waren in juni bandjes versleten. Gebeld, maar dan zijn ze niet thuis.Valt niet onder garantie. Ze kan hem nu gewoon weg gooien, schandalig.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedemorgen Anja Becks, Dank voor de feedback. Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Echter kan ik via deze reactie niet zien om welke Kinderwagen het hier zou moeten gaan. Ik zou daarom graag even met u meekijken betreft de Kinderwagen om welke het hier zou moeten gaan. Daarnaast is het vaak dat de leverancier géén garantie bied op banden die versleten zijn wegens het gebruik, daardoor verwacht ik ook dat mijn collega dit heeft teruggekoppeld aan u. Desondanks zou ik toch graag met u meekijken betreft de levering. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore.
2
Mandy
Ijmuiden
Aanbeveling: Ja
2020-07-16 18:44:40

Fantastisch!!

Heb hier al meerdere bestellingen geplaatst. Altijd tevreden. Was een product teveel geleverd, na het gemeld te hebben mocht ik het behouden. Super service!!
10
A
Krimpen aan den IJssel
Aanbeveling: Nee
2020-07-12 22:00:06

Belabberde bezorging

Op 31 mei deed ik een bestelling, uiteindelijk ontving ik na 16 mailtjes en 2x bellen op 30 juni mijn laatste artikel en was mijn bestelling compleet. Als eerste ontving ik een lakentje. Drie dagen na ontvangst gemaild. De rest zou nagestuurd worden want de autostoelhoes moest worden besteld. Na een week weer gemaild. Vergeten te bestellen. Na een week weer gemaild. O ja nu was het echt besteld. Na een paar dagen ontving ik de hoes. Weer gemaild. De rest zou verzonden worden. Na een week gebeld. Was niet verzonden ze gingen het nu echt doen. Uiteindelijk hele bestelling ontvangen. Universele hoes blijkt niet om de autostoel te passen en de gekleurde bies op het witte lakentje liepen na een nacht in koud water de kleuren van door. Ik durf het niet terug te sturen, ben bang dat ik dan nooit meer iets ontvang.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag, Dank voor de feedback. Allereerst mijn excuses voor het feit dat u zo lang heeft moeten wachten voordat u uw complete bestelling heeft ontvangen. Graag zou ik met u in contact komen zodat ik even met u mee kan kijken in de bestelling. Niet alleen om de producten waar u zo lang op heeft moeten wachten, maar ook betreft de autostoelhoes en het lakentje wat u besteld heeft. Ik wil dit graag voor u oplossen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
1
Linda
Tilburg
Aanbeveling: Ja
2020-07-07 15:54:47

Top!

Erg fijne ervaring met het bestellen via de webshop! Ruim assortiment en vriendelijk geholpen bij de vragen die ik had over mijn artikelen. Wij gaan hier vaker bestellen!
10
Shana
Kapellen
Aanbeveling: Nee
2020-07-02 22:00:05

Brak!

Ik had slabbetjes besteld van Done By Deer. 3 Setjes met 2 slabbetjes. Dit is al de derde keer dat ik contact opneem omdat mijn bestelling niet klopt. Eerste keer niks ontvangen. Tweede keer 1 setje aangekregen ipv 3. Ze zouden dan de 2 andere opsturen. Derde keer terug 1 setje aangekregen. Vierde keer heb ik dan ander product moeten kiezen omdat ze uitverkocht bleken. Heb hier ook een compensatie bij gekregen. Ik weet nog steeds niet waar het de eerste keren is misgelopen, waarschijnlijk gewoon pech gehad met de drukte bij de levering.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Shana, Dank u wel voor de feedback. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het feit dat er het een en ander fout is gegaan met uw bestelling. Echter heb ik u inmiddels via de e-mail gesproken en ook over de compensatie die we u hebben geboden. Ik hoop dat we het op deze manier samen met u hebben opgelost. Ik wens u alvast een fijn weekend, geniet ervan! Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore.
5
Melissa
Gorinchem
Aanbeveling: Ja
2020-06-26 16:39:51

Positieve afwikkeling na vermiste zending.

Goede oplossing na contact met klantenservice.
8
Melissa
Gorinchem
Aanbeveling: Ja
2020-06-26 14:04:14

Positieve afwikkeling na negatieve koeriersafleverjng.

Na veelvuldig contact met de klantenservice gekomen tot een goede uitkomst.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Melissa, Dank voor de terugkoppeling. Ergens begrijp ik de frustratie zeker vanuit uw kant. Echter leven we op dit moment in een zeer bijzondere situatie, waar wij, leveranciers, fabrikanten en vele andere met ons moeite hebben om te functioneren zoals we voorheen deden. Dit neemt niet weg dat we er naar moeten streven er voor onze klanten te zijn en dit tot in onze uiterste vorm aan te bieden. Ik zie dat mijn collega op 15 juni u heeft aangegeven een opsporing te starten, hier krijgt GLS 5 werkdagen de tijd voor. Inderdaad hier had eerder een reactie op moeten komen vanuit ons en hadden we strakker op moeten zitten, maar helaas is dit er bij in geschoten en hebben wij niet eerder reactie mogen vernemen vanuit GLS. Mijn excuses hiervoor. U geeft aan alles retour gestuurd te hebben, maar dat vind ik vreemd want wij zijn een opsporing gestart omdat u nog niets had ontvangen? Wat heeft u dan retour gestuurd.. Ik heb u gisteren per e-mail een bericht gestuurd dat ik vandaag alles aan u zou nasturen. Graag verneem ik van u zodat we dit even op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore.
8
Melissa
Gorinchem
Aanbeveling: Nee
2020-06-22 22:00:07

Producten niet ontvangen en klantenservice onaardig.

Op 5 juni jl. 2 complete boxensets bestelt met de optie ‘Achteraf betalen’. Van Klarna meteen een rekening ontvangen op 5 juni om te betalen, maar tot op heden het product niet ontvangen. Vandaag gebeld naar de klantenservice waar ik 38 minuten voor in de wacht heb gestaan. Klantenservicemedewerker heeft geen naam opgegeven zodra telefoon opgenomen werd, maar geeft vervolgens aan dat ik wel getekend heb voor het pakket op 9 juni. Ik geef aan dat ik hele dag thuis ben door thuiswerken en voor niks getekend heb. Tevens ook geen Track- en Tracecode of Traceercode van GLS ontvangen via e-mail zoals aangegeven staat op de website. Vervolgens wordt er aangegeven door de klantenservicemedewerker dat ze dan het pakje gaan opsporen bij GLS en dat ik binnen 5 werkdagen iets hoor van haar. Hierna wordt het gesprek beëindigd meteen. Totaal geen service! 38 minuten in de wacht staan voor een telefoongesprek van 1,5 minuut. De betaaltermijn van Klarna verstrijkt over 4 dagen en het product heb ik niet ontvangen. Geen bevestiging per e-mail van de acties die uitgezet zijn, geen naam om naar te refereren indien ik na 5 werkdagen niks gehoord heb. Zo ga je niet om met klanten.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Goedendag Melissa, Dank voor de feedback. Allereerst mijn oprechte excuses voor het feit dat u in de wacht heeft gestaan. Het is momenteel onwijs druk en vanuit daar dat de wachttijd langer is dan u normaliter gewend bent. Echter doen wij ons uiterste best iedereen zsm te woord te staan Daarnaast zal ik uw klacht intern bespreken, want het is van belang dat u een fijn gevoel krijgt uiteraard. Graag zou ik met u in contact komen betreft uw bestelling zodat ik hier even naar kan kijken en de voortgang voor u op de e-mail kan zetten. Tevens is het wel de procedure zodra een pakket 'afgeleverd' is volgens GLS dat wij een opsporing moeten starten bij GLS zodat zij 5 werkdagen de tijd krijgen dit eventueel nog op te sporen, mocht hier niets uit voort komen zullen wij dit uiteraard meteen aan u nasturen. Zodra het pakket bij ons is verzonden en over is gedragen aan GLS verwachten wij natuurlijk dat deze correct en juist wordt afgeleverd bij de klant. Zoals eerder vermeld kom ik graag met u in contact zodat ik het samen met u kan bekijken. Met vriendelijke groet, Kirsten Van Asten BabySuperstore
1
Menu