Klantenbeoordelingen

1142 Klantenbeoordelingen
8.4
88% beveelt ons aan
Filter op: 5 sterren (697)
4 sterren (288)
3 sterren (76)
2 sterren (31)
1 sterren (55)
Laura
Coesfeld
Aanbeveling: Ja
2020-01-21 12:48:19

Beste deals,snel geleverd!

Zeer tevreden
10
Helga
Heerlen
Aanbeveling: Ja
2020-01-19 11:19:04

goede en duidelijke service

tevreden
9
Karin Dassen
Stadskanaal
Aanbeveling: Ja
2020-01-18 23:00:18

Redelijk

Ik ben blij dat mijn zusje een box heeft op het laatste moment. Echter was deze best wel ruig ingepakt zodat er hoekjes verf er vanaf zijn. Terug sturen is geen optie ivm kindje was 2 weken tevroeg geboren.
2
Cora
BEVERWIJK
Aanbeveling: Ja
2020-01-18 23:00:10

Snelle bezorging

Helaas zit er een onbruikbare beschrijving bij hoe je het in elkaar moet zetten. Staat dus nog steeds in de doos. Tot dat ik iemand gevonden heb die het in elkaar kan zetten. Wat ik er van gezien heb is de kwaliteit wel goed
5
HPC
Linne
Aanbeveling: Ja
2020-01-16 15:40:27

goed

niet te duur, maar wel stevig instelbaar traphekje. wel secuur werkje om te plaatsen.
7
D
Nunspeet
Aanbeveling: Ja
2020-01-15 15:35:32

Snelle levering, mindere kwaliteit

Van Asten heeft een prettige webshop, ruime keuze en snelle levering, maar op de foto's ziet het product er beter uit dan in werkelijkheid.
7
MvR
Den Haag
Aanbeveling: Nee
2020-01-14 23:00:20

Niet klantgericht, jammer

Jammer dat door een fout online producten goedkoper waren. Wij hadden een winkelwagen vol en waren aan het wachten op goedkeuring. In die twee uur tijd is prijswijziging doorgevoerd en was meer dan de helft 2x zo duur. Geen enkel begrip vanuit Van Asten en of compensatie/tegemoetkoming. Jammer
3
Serena
Margraten
Aanbeveling: Nee
2020-01-14 23:00:19

Slechte dienstverlening

Winkel stuurt me verkeerde artikel. Willen hem uiteindelijk wel omruilen echter bij retourneren moet ik zelf verzendkosten betalen. Voor de verzending had ik al verzendkosten betaald dus ben ik nu dubbel kwijt. Een tegemoetkoming was een stuk vriendelijker geweest.

Antwoord van Astenbabysuperstore

Beste Serena, Wat vervelend om te horen dat u een verkeerd geleverd artikel heeft ontvangen. Ik zie dat u ook nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Graag ontvangen wij een foto van het verkeerd geleverde product. Zo kunnen wij dan samen met de klant tot een passende oplossing komen. Zo zijn de retourkosten dan uiteraard niet voor eigen rekening.
1
Liz
Groningen
Aanbeveling: Ja
2020-01-14 18:19:54

Goede ervaring

Snelle levering, goed product.
10
Ronel
Zoetermeer
Aanbeveling: Ja
2020-01-14 18:13:18

Gewoon super!

Snelle levering mooi product top!
9
Menu