Garantie

Wij zetten ons in om kwalitatief goede producten te leveren. Al onze producten zijn daarom standaard tot één jaar na aankoop voorzien van een garantie op materiaal- en fabrieksfouten.
Sommige fabrikanten bieden een langere fabrieksgarantie. U kunt bij onze klantenservice navraag doen wat de fabrieksgarantietermijn op uw product is.

Mocht uw product onverhoopt een defect vertonen, dan kunt u per e-mail een garantieclaim indienen via service@babysupershop.eu
Vermeld uw bestelnummer in deze e-mail en voeg, indien mogelijk, foto's of een video toe waarop het defect duidelijk zichtbaar is. 

Reparatie of vervanging

Wanneer beslist wordt dat een product een fabrieksfout vertoont, dan zal het gerepareerd of vervangen worden. De beslissing tot reparatie of vervanging is aan de specialisten van Van Asten Babysuperstore in samenwerking met de fabrikant.
Als het defect niet te repareren is, dan wordt het product vervangen. Indien mogelijk, zal het gerepareerd worden.
Een reparatie kan betekenen dat u een reparatieset of vervangende onderdelen toegestuurd krijgt en welke u zelf kunt monteren. Ook kan het betekenen dat uw product ter reparatie naar de fabrikant opgestuurd moet worden. 

Van Asten Babysuperstore hanteert een ‘Carry-In’ garantie. Dit betekent dat u zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren van producten die in aanmerking komen voor fabrieksgarantie.
U kunt het product persoonlijk afgeven in de winkel of u kunt het naar ons opsturen per pakketpost. 
Wij verzenden het defecte product naar de fabrikant zodra deze bij ons is gearriveerd. Na reparatie/vervanging zorgen wij dat het product op onze kosten weer naar u teruggestuurd wordt. 

Helaas hebben wij geen invloed op de reparatieperiode van een defect product. Wij zijn volledig afhankelijk van de fabrikant.
Van Asten Babysuperstore kan bij een koop-op-afstand (webshopbestelling) helaas geen bruikleenproducten leveren om de reparatieperiode van een garantieclaim te overbruggen. 
Onder bepaalde voorwaarden kunt u wel in aanmerking komen voor een bruikleenproduct als u de garantieclaim ter plaatse indient in onze winkel in Tilburg. Dit is geen standaard service, dus neem van tevoren contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Wanneer de garantietermijn is verstreken of wanneer het defect niet onder de fabrieksgarantie valt, dan zullen we indien mogelijk het product repareren voor een redelijk bedrag.
Van Asten Babysuperstore kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het repareren van defecten, wanneer deze niet onder de fabrieksgarantie vallen.

Wanneer uw product een gebrek vertoont dat binnen de garantievoorwaarden valt, dan kunt u een garantieclaim indienen.
Stuur een email naar service@babysupershop.eu en voeg, indien het gebrek zichtbaar is, een foto of een video toe van het defect.

Indien u vragen heeft over de fabrieksgarantie, neem dan contact op met onze klantenservice. We staan u graag te woord.