Altijd de beste merkaanbiedingen
5000m² winkelplezier in Tilburg
Vrijwel alles uit voorraad leverbaar
Iedere zondag geopend
5286 Beoordelingen
8.8

Vragen over bestellingen

Hoe kan ik iets bestellen bij van Asten BabySuperstore?

U kunt bestellingen plaatsen in onze webshop of in onze winkel.

Ziet u een artikel niet online staan? Mail dan naar [email protected], wij kunnen dan kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Wanneer wordt mijn webbestelling geleverd?

Indien u online een bestelling plaatst en direct betaalt via iDEAL, PayPal, Klarna of creditcard, dan zal uw bestelling (indien voorradig) binnen twee werkdagen bij u thuis bezorgd worden. Wanneer U voor een andere betaalmethode kiest zal uw bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling bezorgd worden. In enkele gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten vertraging oplopen. Wij zijn hierin afhankelijk van de bezorgdienst GLS. 

Ongeveer 36 uur na bestelling kunt u, uw bestelling online traceren. Helaas kan er geen schatting worden gegeven van het exacte levertijdstip. Wel kunt u zien of uw pakketje naar u onderweg is! U krijgt per e-mail een verzendbevestiging met een link naar de GLS Track&Trace pagina. Tevens kunt u in deze mail kiezen voor een afwijkende verzenddatum.

Hieronder vindt u een verklaring van verzendstatussen. Uw bestelling kan tussen 08:00 en 20:00 geleverd worden. 

  • Overslag = Uw bestelling is voor de eerste keer gescand door GLS.
  • Aankomst = Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
  • Bestel = De chauffeur heeft de bestelling gescand en heeft deze voor aflevering ingeladen
  • Aflevering = De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
  • Terug uit bestelling = Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
  • N. in bestelling = Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt de bestelling die dag niet geleverd.


Uitzonderlijke grote/zware artikelen (voornamelijk meubelen) kunnen niet met de reguliere transporteur worden verzonden en worden daarom door onze eigen chauffeurs bij u thuisbezorgd. Indien het door u bestelde artikel op voorraad is, ontvangt u binnen 2 werkdagen een mail om u in te plannen op een van onze bezorgroutes. Wij streven er naar om meubelen binnen 2 á 3 weken te leveren, zoals we in de productomschrijving communiceren. 

Hoe weet ik of mijn bestelling via de webshop goed is ontvangen?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop, ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Check ook uw spam inbox, misschien is de bevestigingsmail daar te vinden. Bij uitzondering kan het voorkomen dat de mail niet is verstuurd. Bij twijfel kunt u natuurlijk contact opnemen met de klantenservice. 

Kan ik vanuit het buitenland bestellingen doen bij van Asten BabySuperstore?

U kunt vanuit het buitenland een bestelling plaatsen. Van Asten BabySuperstore levert alleen in Nederland, België en Duitsland. Met uitzondering van meubelen, deze worden enkel binnen Nederland en België geleverd. 

Wat zijn de verzend- / bezorgkosten?

Meubelen kunnen niet door de reguliere transporteur worden bezorgd, daarom zetten wij hier onze eigen chauffeurs voor in. De bezorgkosten van grote/zware artikelen (voornamelijk meubelen) bedragen € 40,-, €24,99, 14,99 of €7,99. Dit bedrag is afhankelijk van de bestelling en wordt altijd in het afrekenscherm bij het totaalbedrag opgeteld. Wij bezorgen meubelen in Nederland (let op: m.u.v. de waddeneilanden) en België.

Meubelen worden tot de eerste voordeur op de begane grond bezorgd.

Voor vrijwel alle reguliere bestellingen* wordt er €5,99 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor artikelen die door de brievenbus passen wordt €2,99 in rekening gebracht. Uw bestelling wordt door GLS of PostNL bij u thuis, of op het door u gekozen afleveradres bezorgd.

Veel artikelen worden aangeboden met gratis verzending. Indien dit het geval is, wordt dit duidelijk aangegeven op de productpagina. 

*Bestellingen die naar een adres op een van de Waddeneilanden verzonden moeten worden, krijgen een eilandtoeslag van €7,50. 

Moet ik extra kosten betalen als ik een bestelling wil ophalen in jullie vestiging?

Nee, bestellingen afhalen is uiteraard kosteloos.

Moet ik extra verzendkosten betalen als er iets wordt nageleverd?

Nee, indien na levering blijkt dat er onverhoopt iets uit uw bestelling ontbreekt, worden geen extra verzendkosten gerekend. Deze artikelen worden dan kosteloos nageleverd. U betaalt per bestelling één keer verzendkosten.

Moet ik extra bezorgkosten betalen wanneer ik een artikel bijbestel?

Per bestelling betaald u eenmalig verzendkosten. Een nabestelling is een aparte bestelling.

Kan ik een webshopbestelling achteraf betalen?

Ja, dat is in veel gevallen mogelijk. Met de betaalmethode Klarna krijgt u een factuur die u binnen 14 dagen kunt betalen. Zo kunt u eerst uw bestelling in ontvangst nemen en pas achteraf betalen. Houdt er rekening mee dat achteraf betalen niet geldt voor bestellingen met een langere levertijd dan 14 dagen, zoals meubels. 

Als u kiest voor betalen met Klarna, dan wordt uw aanvraag door Klarna gekeurd. Zij kunnen u goedkeuren en afkeuren op basis van verschillende redenen. Zo kunt u bijvoorbeeld afgekeurd worden als het afleveradres afwijkt van uw factuuradres. Voor vragen over het keuren van Klarna aanvragen verwijzen wij u door naar de klantenservice van Klarna: 020 80 82 852. Of lees hier meer over achteraf betalen met Klarna. 

Wanneer ik een artikel in mijn winkelwagentje plaats, is deze dan voor mij gereserveerd?

Nee, wanneer je een artikel in je winkelwagen plaatst, is het niet zo dat deze voor u gereserveerd is. Het kan voorkomen dat een andere klant een bestelling eerder afrond waardoor dit artikel in tussentijd is uitverkocht. Dit artikel kunnen we dan helaas niet uitleveren. Als dit gebeurt, brengen we u per e-mail op de hoogte dat het desbetreffende artikel niet aan u verzonden kan worden. In dat geval kijken we uiteraard met u mee voor een passende oplossing.