• Home
  • Veelgestelde vragen | Voor al uw vragen over baby artikelen, kinderwagens, babykamers, autostoelen

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik een naam- of adreswijziging doorgeven?

Een adreswijziging voor een lopende bestelling kunt U doorgeven via telefoon of e-mail. Voor winkelbestellingen mailt u naar info@astenbss.nl. Voor wijzigingen betreffende bestellingen via de webshop mailt u naar verkoop@babysupershop.eu

Waar is van Asten BabySuperstore gevestigd?

U vindt de adresgegevens onder het kopje hier vind je ons.

Wat zijn de openingstijden?

U vindt de openingstijden onder het kopje Openingstijden.

Hoe kan ik de van Asten BabySuperstore folder / nieuwsbrief thuis ontvangen?

U kunt hiervoor het aanvraagformulier invullen op onze website onder het kopje nieuwsbrief.

Ik krijg regelmatig post van Asten BabySuperstore, hoe meld ik mij hiervoor af?

Om geen post meer te ontvangen kunt u een e-mail met uw adresgegevens sturen naar info@astenbss.nl.

Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

Om geen nieuwsbrief meer te ontvangen, klikt u onderaan de nieuwsbrief op afmelden.

Verkoopt van Asten BabySuperstore ook cadeaubonnen?

Ja, bovendien kunt u het bedrag op de cadeaubon van Van Asten BabySuperstore zelf bepalen. Cadeaubonnen zijn geldig tot 1 jaar na datum van uitgifte. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

Hoe kan ik contact opnemen met van Asten BabySuperstore?

U vindt de contactgegevens onder het kopje Bel of mail ons.

 

Bestellingen

Hoe kan ik iets bestellen bij van Asten BabySuperstore?

U kunt op de volgende manieren een bestelling plaatsen: via onze website of in onze winkel.

Ziet u een artikel niet online staan? Mail dan naar verkoop@babysupershop.eu, wij kunnen dan kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Wanneer wordt mijn webbestelling geleverd?

Indien op onze website een bestelling plaatst en direct betaalt via iDEAL dan zal uw bestelling (indien voorradig) binnen 48 uur bij u bezorgd worden. Wanneer U voor een andere betaalmethode kiest zal uw bestelling binnen 48 uur na ontvangst van de betaling bij U bezorgd worden. U kunt Uw bestelling volgen door op de website Uw ordernummer en postcode in te vullen bij verzendstatus. Voor het leveren van grote/zware artikelen (o.a. babykamers) zal per email contact met u opgenomen worden voor het maken van een bezorgafspraak.

Hoe weet ik of mijn bestelling via de webshop goed is ontvangen?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop, ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

Kan ik vanuit het buitenland bestellingen doen bij van Asten BabySuperstore?

U kunt vanuit het buitenland een bestelling plaatsen. Van Asten BabySuperstore levert echter alleen in Nederland (m.u.v. waddeneilanden) en België.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten van grote/zware artikelen (o.a. babykamers) bedragen € 40,- Levering in Nederland (m.u.v. waddeneilanden) en Belgie . Wij bezorgen enkel op de begane grond.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen die niet door de brievenbus passen, wordt u Eur. 4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Artikelen die door de brievenbus passen wordt Eur.2,50 in rekening gebracht. Uw babyartikel wordt door GLS of TNT bij u thuis, of op het door u gekozen afleveradres bezorgd.

Moet ik extra kosten betalen als ik een bestelling op wil halen in jullie vestiging?

Nee hiervoor hoeft u geen extra kosten te betalen.

Moet ik extra verzendkosten betalen als er iets wordt nageleverd?

Nee hiervoor worden geen extra verzendkosten gerekend. Per bestelling worden slechts eenmaal verzendkosten in rekening gebracht.

Moet ik extra bezorgkosten betalen wanneer ik een artikel bijbestel?

Per bestelling rekenen wij 1x verzendkosten. (Een nabestelling is een aparte bestelling.)

 

Klachten

Ik heb een klacht. Wat moet ik nu doen?

Als u een klacht heeft kunt u ons bellen of een mail sturen.

Ik heb de meubels gemonteerd en heb een probleem. Wat nu?

Dit is erg vervelend maar wij zullen er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. U kunt voor service terecht bij onze serviceafdeling. U kunt hiervoor met ons bellen of een mail sturen. (doorklikbaar)

Hoelang duurt het voordat mijn klacht is opgelost.

Deze tijd is afhankelijk van de soort klacht en het artikel. Wij streven er uiteraard naar om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Komen jullie langs om een klacht op te lossen?

Onze afdeling Service zal hiervoor, indien nodig, contact met u opnemen.

 

Leveringen

Levert van Asten BabySuperstore ook in het buitenland?

Van Asten BabySuperstore levert alleen in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en België.

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn webbestelling wordt geleverd?

Voor artikelen welke door GLS en PostNL bezorgd worden is het helaas niet mogelijk om een bezorgdatum af te spreken. Er wordt voor bestellingen geleverd door onze eigen bezorgdienst(o.a. babykamers en/of meubels) contact op genomen voor het maken van een bezorgafspraak.

Levert van Asten BabySuperstore ook in het weekend?

Artikelen welke per GLS of PostNL bezorgd worden kunnen ook op zaterdag aangeboden worden. Grote artikelen zoals babykamers worden van maandag tot en met vrijdag bezorgd.

Kan ik mijn webbestelling op een ander adres laten bezorgen?

Een bestelling kan ook op een ander adres bezorgd worden. Het bezorgadres kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Hiervoor kunt u het vakje ‘factuuradres is anders dan bezorgadres’ aanvinken.

 

Retourneren of ruilen

Hoe retourneer ik aankopen van de webshop?

Heeft u zich bedacht. Van AstenBabysuperstore.nl biedt u de mogelijkheid om ongebruikte producten die U in onze webshop heeft gekocht binnen 14 dagen in de originele onbeschadigde verpakking, te retourneren. Alleen de verzend- en administratiekosten worden dan bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

Ons retouradres is: Babysupershop.eu, Groenstraat 139-193 5021 LL, Tilburg.

Goederen welke door u retourgezonden worden dienen, op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier dat u hier kunt downloaden. Retourformulier

Hoe retourneer / ruil ik aankopen van de winkel?

Van AstenBabysuperstore biedt u de mogelijkheid om ongebruikte producten die U in onze winkel heeft gekocht binnen 8 dagen in de originele onbeschadigde verpakking te retourneren, of binnen 14 dagen te ruilen tenzij anders vermeld in winkel of op de aankoopbon.

Artikelen die speciaal voor U besteld zijn (orders) en maatwerkartikelen kunnen niet geretourneerd worden. Autostoelen kunnen om veiligheidsredenen niet geretourneerd worden.

U dient voor het retourneren van artikelen de originele aankoop bon te overleggen.

Welke voorwaarden gelden voor garantie?

De garantie op doorgaans alle artikelen, tenzij anders aangeven, is normaliter de fabrieksgarantie die de fabrikant standaard biedt. Vaak vindt u de precieze garantietermijn in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Indien deze niet aanwezig is dan geldt de wettelijke garantietermijn.

In het geval dat u garantie wenst te claimen, dient u contact met ons op te nemen. Dit kunt U doen door ons te bellen of een e-mail te sturen. (doorklikbaar)

Helaas kunnen wij geen garantie verlenen indien U geen originele aankoopbon kunt overleggen.

Op de met ons gesloten overeenkomsten zijn onze in-verkoopvoorwaarden van toepassing, deze kunnen op verzoek toegezonden worden.

Kan ik een artikel ook retourneren in jullie winkel?

Wij bieden u de mogelijkheid om ongebruikte producten die U in de webshop heeft gekocht binnen 8 dagen in de originele onbeschadigde verpakking in de winkel te ruilen tenzij anders vermeld in winkel of op de aankoopbon. Autostoelen kunnen om veiligheidsredenen niet geretourneerd worden.

Het is alleen  mogelijk om artikelen welke in onze webshop zijn aangekocht te ruilen in onze winkel, geld terug geven is niet mogelijk.

Voordelen

Controleer
de verzendstatus